2010年9月28日 星期二

金價終於衝破1300


歐羅、瑞朗、澳元也新高 !

7 則留言:

Kai 提到...

我禽晚同女友行街時, 佢見到一條龍鳯頸錬, 對眼發光.................

Lisa 提到...

一早要買啦 :)

Kai 提到...

好彩我早前買左對鈪 XDDDDD

不過我我唔粗口大意, 唔知原來佢對條錬都有興趣......

Lisa 提到...

對女人來說, 愈多愈好嘛 XD !
我都送咗成套俾新抱: 鍊+一對鈪+耳環+戒指 !

Lisa 提到...

早買著數好多, 依家值一倍有多 !

Kai 提到...

結婚開支大, 家下都係留返CASH係身, 唯有遲下用人情買俾佢啦 XDDDD

Lisa 提到...

咁又係 :)