2013年3月5日 星期二

銀價預計走勢好驚嚇



youtu.be/yZ_8igb0ofQ

17 則留言:

honson 提到...

David Morgan 是白銀好友..^-^

Lisa 提到...

回honson,

放長雙眼睇囉 XDDD !

honson 提到...

回Lisa

我盡力啦......有幾長命唔到我話事...哈哈

Lisa 提到...

回honson,

唔曬等好耐呀, 幅圖顯示由 2014年開始升去 2016年上兩百幾美元 !

Ronald Fung 提到...

吾知點解,小弟始終覺得銀投機性高過金,所以銀倉位上(金額)只佔金的1/3

比例多D做吾到吾理佢,銀太CHOK,哈哈

Lisa 提到...

回Ronald,

銀是十倍股, 而金是大籃籌 XD !

嘉芙蓮 提到...

銀好重好瓦定,好難買好多呀!
走佬唔方便!

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,

我諗無人會帶好多銀走佬囉, 何況個D 100oz 和 30公斤大磚 XDDD !
銀只是用來保值 !

猛虎勇士 提到...

我上個月換大箱,由銀行A搬去B,分兩個星期六搬,重到我兩手酸軟,真係冇下次了!銀用來保值加少少投機還可以,走路都係金好,而且要以 1/4-1 oz 為先!

Lisa 提到...

回猛虎,

希望大家不須要走佬啦, 因為要走佬一定是亂世 !

Unknown 提到...

如果走佬會帶金,鑽石或寶石,好收藏就得

Unknown 提到...

仲有津幣同美元,可作厠紙用

Lisa 提到...

回 edwin,

你有好多津幣同美元紙鈔嗎 ? XDDD !

Unknown 提到...

少少咋,
不過津幣同伯南克幅相長期貼屋企白板xD
襯到絕

嘉芙蓮 提到...

好難講,著草起上嚟D銀真係好難收藏㗎。

Ronald Fung 提到...

走佬帶金 ? 放定d係屋企至得wo

亂世銀行沒收你保險箱d金,哈哈

Unknown 提到...

其實帶金絛,金幣走佬嘅歷史都唔係好耐之前,三四十至七十年代都有,分別響唔同國家,亞洲地區尤甚。我想幻想中國經濟一爆煲,經濟到政治,香港不能獨善其身,好有今年車公支韱嘅意思,唔知我哋班嬌生慣養嘅港男、港女、港孩會如何自處。