2010年9月28日 星期二

投資及小孩

有小孩的生活和無小孩的生活會完全不同的 !
YC 無小孩, 所以生活比較自由, 而可以省返好多錢, 儲錢都會快 D !
有小孩就要以小孩為先, 時間表都要跟足佢地上學放假時間來定, 所以我在小孩還小時, 要學校放署假時才按排短程旅遊帶他們出去見見世面唔好太悶 ! 供書教學又用去一大筆, 所以要等佢地讀完大學出來賺錢養到自己才可以儲多 D 錢 !
我最小的女兒就係在 2004年大學畢業, 所以我在 2005年可以放棄工作, 而老公在 2007年都可以安心退休啦 !

再說起長揸股票等養老, 可以說你知, 市場先生的只賺不止蝕在 2007年強, 不過在金融海嘯後, 我的投資比他的進步的快, 所以一早叫人買樓收租可惜當時好多朋友不認同 !

1 則留言:

Kai 提到...

唔同時間, 會有不同的投資方法, 最重要係大家都要去計劃同積縠防飢 :)