2015年10月22日 星期四

華為取代小米成為中國第1大智能手機生產商

華為真係好用好滿意, 有靚相機, 有放大鏡, 有手寫輸入, 外置 micro SD !

本人買咗部 10寸 Lenovo Android Tablet (2500蚊, wifi only) 俾老公玩面書睇影片, 但就少咗個手寫輸入, 所以在電話上幫佢買咗部金色華為 P8, 同本人用的P6一樣大小, 但就平咗一半價錢, 又可以當雙卡機用 !

money18.on.cc

研究機構Canalys發佈的最新數據顯示,3季度華為取代小米成為中國第1大智能手機生產商。截至9月30日的3季度,華為智能手機發貨量同比增長81%,首次成為中國第1大智能手機生產商,相比之下,小米發貨量則首次出現同比下滑。

分析師稱,小米仍主要依賴國內市場實現增長,中國市場的放緩可能令其前景面臨不確定性。Canalys未披露具體的市場份額數字,稱將在10月底公布更詳細的第3季度報告。

2 則留言:

gogoldjoe 提到...

早前買了部sony,唔好用,常hang機

大家小心!

Lisa 提到...

Sony 部手提電腦都好快壞, 所以電話唔會選 Sony !