2016年10月25日 星期二

如果有100歲命 投資咩好?

當然首要是, 你有可以供你不絕現金流的資產, 而其他是扶助資產 !

money18.on.cc

搞藝術好難搵食?唔知呢。不過買藝術品就唔同講法。

花旗呢個月出咗個報告,全球藝術品拍賣額舊年有成161億美元(即大概1,255億港元),由千禧年起至舊年,平均每年增長13%,勁過同期全球GDP年增長(3.5%)同出口年增長(8.1%)。

份報告比較咗1900年至2012年,即是近110年來股票、葡萄酒、郵票、藝術品、債券同票據嘅價值走勢,發現由一戰開始,藝術品價值走勢同經濟直接掛鈎,好似73年石油危機、90年代初、同08年金融風暴時,兩者表現都係齊齊孖住。

唔只咁,拉長110年嚟睇,就會見得到,藝術品價值整體跑贏債券同票據,但就輸畀股市。

收藏藝術品除咗可以曬身家、品味之外,仲係保值嘅投資。所以話,搞藝術搵唔搵到食,唔敢講;買藝術品,就分分鐘幾代都有得食。話時話,冇人搞,又點有得買呢可?


沒有留言: