2013年1月17日 星期四

美國不可信 德收回黃金

文匯報

德國央行昨宣布正式收回部分存放在美國及法國的黃金儲備,有分析認為,德國此舉反映西方各國央行之間可能存在 信任危機;美國債務上限逼近威脅美元貶值,也促使德國寧願以黃金「保本」。但有意見指出,德國當局長久以來對冷戰時期存放海外的黃金不聞不問、缺乏監管, 惹來猛烈批評,央行為平息眾怒,遂決定運回黃金進行審計。

 德國央行將在2020年前,從法國巴黎運回全數374噸寄存黃金,另會從美國紐約運回300噸黃金,即德國屆時將自行保管一半黃金。餘下的海外黃金儲備將繼續由美國及英國保管。
罕見行動 或方便審計
 美國債務上限問題仍未解決,假如真的「爆煲」,美元將成廢紙,有人擔心德國此舉反映對美國前景缺乏信心。資產管理公司Cumberland Advisors投資總監科托克則指,德國央行可能只想審計海外黃金,但因行動罕見,才會引來各種猜測。
分析︰新金本位時代將臨
 不少分析師認為,隨著中國及俄羅斯等儲備大國紛紛提高儲備多元化,以免過度仰賴美元及歐元,全球正邁向新金本位時代,中國政府早前也計劃增加黃金入口。著名黃金交易商辛克萊指出,德國此舉與法國在1970年代召回海外黃金同出一轍,其時刺激金價勁升。
 現時德國擁有3,991噸黃金,約值1,770億美元(約1.37萬億港元),是繼美國之後的第2 大「黃金國」,但大部分黃金均在冷戰時期運至海外儲存;紐約聯邦儲備銀行的德國黃金儲量約為該國總量的45%,法國央行及英倫銀行分別持有11%及 13%。

■路透社/綜合外電消息/《每日電訊報》/《華爾街日報》/英國《金融時報》

5 則留言:

CS 提到...

匿名兄留言於gogoldjOE
: 匿名提到...
{最緊上過去Lpm新地址買銀幣!佢地既態度比之前差咗好多!當日預約咗1:30去度無人!等咗15分鐘先有人返到!入度去坐底佢問我要咩!我選了三個銀幣!佢就話無啦(佢炎我買得少野)!

我都算啦!跟住佢要我比錢開好收據之後先比貨我睇!我覺得有個幣花要求换個一個!佢話無一個幣會係完美唔肯换!我便無奈地走!我之前都幫襯過佢四五次!都係同一個人買野比我!次次都係睇完貨揀好貨之後先比錢!唔明白今次點解會咁!唔該如果有人會上去買野睇下係咪都係咁!如果LPM真係改變了作風!我唔會在幫襯佢囉!

2013年1月7日下午9:12 }


各位如冇必要,不要去LPM !!!

Lisa 提到...

回CS,
我都聽到好多人說過呢種待遇, 所以如果唔係真係好平都唔好上去啦 !

apmex 和 gainesvillecoins 都有佢賣的幣, 可以經過 SCS 和 SPC 的團購買到 !

邊有先俾錢後交貨又唔俾換的道理 ?
佢地可能唔想做生意啦 !

Macy 提到...

Macy上Kitco都試過先比錢後才見貨,不過有問題銀幣或銀塊是可以換的 !!

Lisa 提到...

回Macy,
Kitco 是隔住玻璃做買賣, 而佢地會把貨放在你面前先, 會把幣轉俾你睇, 滿意就可以俾錢, 佢就俾貨你, 就好似在銀行買幣咁 !
LPM 我上去時, 佢是先俾幣我, 我咁易望下, 包在筒的幣無一個個取出來睇, 只睇面和底就收貨俾錢 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
Macy上次上去係未有見幣先比錢的,隔住玻璃見了幣就簽收,雖然簽收左但真正拿幣上手時發現有問題仍然可以換另一個,所以Kitco真的令Macy很滿意 !!^^