2013年1月5日 星期六

金(銀)條、金(銀)章、金(銀)幣分別係乜 ?

見到網上還有人在問: 金(銀)條、金(銀)章、金(銀)幣分別係乜 ?

1. 金(銀)條

各式各樣的金(銀)條, 買入價對比純銀價是最少溢價的, 就係網上的純銀價, 還要加人工製造成本+運輸(包保險費) ! 

金(銀)條無乜幾多款式俾人睇,所以都係預咗用來投資,而價格會好貼金(銀)價上落 !
所以用來送禮唔多適合, 試想像, 個仔生日又一條銀條, 個仔結婚記念又一條銀條, 聖誕禮物又一條銀條, 最後阿仔會說: 阿爸阿媽, 我唔想睇見銀條啦 !

2. 金(銀)章

金章少有, 要買都會買金幣, 因為價格高, 而金幣比金章較有保障 !
銀章就有唔少, 例如 Kitco 本公司出的銀章或一些如 buffelo 的美國銀章 !
價格比銀條高少少, 但價錢上落都好貼純銀價, 除非款式好受歡迎, 如Kitco 2010年的銀章, 因為大家惜貨, 所以無乜人會拿出來賣 !
不過用來送禮, 也無太多的款式 !

3. 金(銀)幣

金(銀)幣就溢價比較高, 因為製造成本唔少, 而款式也多, 價格可以差別大, 由較少溢價的普製幣至高溢價的精製幣 !
通常過年和聖誕, 本人會送俾仔女和孫仔孫女一些普製銀幣或靚銀章, 而特別日子會送精製銀幣 !
好受歡迎的金(銀)幣又有本身的收藏價值, 所以價格可以保持高企或升倍 !

見到有人問, 點解無人講銀條, 都唔知銀條有乜好講 ?
日日只可以報數又買多幾多條啦 !

2 則留言:

jaac 提到...

而且現在四両条的溢價已升到8+%,高過銀章的,幾乎拍得住銀幣的!

Lisa 提到...

回jaac,
其實送大過1盎司銀條成本唔少, 而得唔到收禮物個位的驚喜和喜悅 XD !