2015年5月18日 星期一

有工冇人做 賺錢食肆逼結業

上兩星期, 同老公去咗朗豪坊咖啡店飲咖啡,  本來好旺的店得三個店員, 派位處無人睇, 客坐低須自己走去取餐牌, 而三店員之一位似是老闆的人須自己接單派餐又收錢; 當時本人同老公講, 你睇, 無曬員工因為請人難 !

當時出最低工時, 本來以為會導致高失業率, 點知反過來有工無人做, 因為好多女人都轉去做保安員, 而本來做保安員的阿伯都俾人迫去退休 !

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 最低工資於本月一日提高至時薪三十二元五角,實施以來,低技術勞動市場「搶人潮」進一步惡化,飲食業更是重災區,近期不少食肆因人手不足,以縮短營業時間、周末休息等消極招數應付。有受影響食肆老闆表示,因人手不夠,星期日及公眾假期等旺場日子都要休息。老闆日做十多小時「頂唔順」,打算將餐廳頂手;亦有點心店開業半年,至今未能在晚市請到足夠人手,惟有放棄晚市的黃金時段,每日下午五時便「收爐」。

沒有留言: