2015年5月31日 星期日

Gold Becoming Illegal?

就連 Martin Amstrong 都說, 金價可能已見底 !

armstrongeconomics.com

There is a very curious new development with respect to gold. In many countries in Europe nobody can buy retail gold coins for bullion any more. Shops will buy, but nobody is selling. Banks who use to offer gold to the public have also shut down in Spain. If you leave Spain and have a lot of jewelry, they pull you over and want to weight it be it chains or whatever including watches.

Little by little, this hunt for money by desperate government is turning toward gold. Shutting down retail sales is quite alarming for what typically follows is some decree that you must turn over bullion by a certain date or thereafter it can be confiscated and illegal to even own.

Meanwhile, April saw the biggest decline in gold shipment to China that traditionally go through Switzerland. They fell 67% in April. As the economy has been turning down in Asia, the demand for gold has fallen by about 36%.

With demand dropping, government cutting off the ability to even buy gold in Europe, mixed with a rising dollar, all warns that the final low for gold may yet be on the horizon.

24 則留言:

猛虎勇士 提到...

其實佢算唔算係西方占星命理預言家,背後預測原理為何?

Lisa 提到...

回猛虎,

去 Joe 網誌睇, 佢剛好在解釋 Martin Amstrong 的預測理念!

猛虎勇士 提到...

呢排銀幣唔知攪乜,掃高晒!

Lisa 提到...

有無買到九華山 ?

我又走寶啦, 2盎司銀幣唔買, 又睇住佢升上一倍, 在大洋訂咗金銀套, 算都好彩 !
我見到2盎司銀幣全俾人掃到無曬貨 @-@

猛虎勇士 提到...

1420大洋訂左攞埋貨!
今晚回家再講你知俾人折湖,激氣事!

Lisa 提到...

恭喜猛虎,
九華山2盎司銀幣依家大洋賣2490啦 !

猛虎勇士 提到...


五月中開始,內地金銀幣特然熱鬧,尤其近兩三年出品個類!升得好快,唔通真係股民賺大錢,郵市幣市一齊炒?九華山初出時,華輪叫我訂,話已跌破底價,但我冇買開金套,所以冇訂。現在市價升唔少(記得講緊市場賣出價格,唔代表自己放售有呢個價)。
個隻1/4賀歲幣升得赫人,我想買時才550人仔,現在8xx人仔!仲貴過30週1/4年貓。

你仲記得二樓有左右唔同款皮鞋賣個間幣店嗎?對皮鞋唔見左啦,可能賣左 ^_^ (佢套賀歲吉祥文化系列,仲買緊4480,大洋現在都係升到4000,都唔知要放幾耐了,好彩我都3000買左套,算係頭幣,買套收藏,都係股市賺既錢,套現買幣套住筆錢好過輸翻出去!)
佢有兩隻普佗山放賣1880好耐,都冇人買,我昨晚見近幾星期呢個系列漲得利害,念住買隻,打開銀包先知買野買剩幾百蚊,見就快八點,懶得禁錢再翻轉頭,咪今日先去買,點知咁快兩隻都買晒,即刻上三樓華輪問下有冇貨,佢地標價1980,呀姐話已經唔係呢個價亦冇貨,因為個個都hold住唔放,同時有個呀叔買緊九華山金銀套,佢答咀話昨晚係二樓先買左兩隻,呀姐問幾多錢,佢好吋叫人估下,我即刻覺係佢買左,忍唔住多口問係唔係1880,呀姐話邊有咁平,佢答就係咁平先買晒佢兩隻!妖,有冇咁邪呀。
所以呢我真係唔合炒賣的人,做唔到快狠準(見到成個月,應該一早就買),都係買套自己收藏玩玩算了!

猛虎勇士 提到...

留言是否有限字數?點解貼文唔見左?

Lisa 提到...

俾 blogspot 掉咗入垃圾桶 XD !

Lisa 提到...

猛虎,

算啦, 食幾多著幾多是整定, 所以我唔會為買唔到的野唔開心, 等下一樣野啦 :)

猛虎勇士 提到...

我冇唔開心呢,只係覺得有時好多野都好巧合,買唔到都算,仲要即時係另一間店撞到買家囉。:)
而且銀幣呢…我都係收藏多過投資,興趣玩樂。
唔知到我退休時買晒出去仲值翻幾多錢?希望多過總值一半,另一半蝕左當消費:)

Lisa 提到...

太陽能, 醫療, 高科技都須要用銀, 所以儲實銀是無壞的 :)

猛虎勇士 提到...

有冇買西湖1/2安四銀套,呢套幣個倒影都設計得幾靚,銀套三萬量,都可以入架,大洋仲賣緊1500,內地普遍賣緊1650人仔,遲啲可能又炒爆。

Lisa 提到...

有呀, 全部中國幣都升緊, 雖然我持有的唔多 !

Lisa 提到...

所以金銀價可以跌, 不過收藏幣可以逆市升 !

猛虎勇士 提到...

呢套金銀套都升唔少,倒影做得精緻,我覺幾靚!套黃山四銀套都升好多,但我覺得設計圖案一般而已,冇買,只買喜歡既幣。
你答得咁快,對住部電腦食飯?:)
我用手機!

Lisa 提到...

食完早餐拾完野, 就會對住部電腦睇新聞 XD!
依家去煲麵食, 因為老公病咗, 煲咗白粥俾佢食先 !

Lisa 提到...

投資最緊要是保住手上的資產繼續升值, 而唔係短暫的炒賣 !

猛虎勇士 提到...

金銀幣想玩短線真係嘥氣,店都唔會用呢個價同你收,自己上網放就真係………唉,做唔到,都係買黎自己收藏玩,自我感覺就良好得多。
我D股票開始走貨,避走7月大關!

Alex Capital Inc 提到...

今日又買左3條10安士RCM 銀塊 幾靚=]

Lisa 提到...

:)

猛虎勇士 提到...

近兩年都冇買銀條了,銀價跌到咁低,已改買公斤生肖當銀條儲,希望每年一隻!

Lisa 提到...

銀價低, 買乜都著數 :)

猛虎勇士 提到...

銀價低都只係買低溢價幣著數咋,高溢價記念幣都係要有炒味先升得高,不過長線保值的話,都唔好念呢D,買自己喜歡既幣,玩又好保值又好,唔影響生活就買得。