2019年6月13日 星期四

千萬唔好上當, 唔好俾人利用

大家已忘記了茉莉花革命的形成, 烏克蘭政變等等...... 

 

呢次是劍指我們的國家來的, 大家不可以太感情用事 ....... 

 

他們策劃了好耐, 只欠東風推你一把 ............

38 則留言:

Stephen 提到...

This is not an excuse to dictate us. Not agree with you but I respect your opinion.

懶懶蟲一條 提到...

支持🙌🙌

Lisa 提到...

你以為有人dictate你, 但他們的最終目的是世界上: 一個政府, 一個宗教, 一個貨幣 !
到時要減地球人口, 唔可以有太多人享用有限的地球資源 !
你以為你有自由 ? 到時享受的是他們, 你們只是一群工蟻 !
要保自由就要保國家 !

Lisa 提到...

有無諗過點解世上咁多爭戰 ?
有無諗過點解世上日日會死好多人, 在中東, 在非洲, 在南美 ?
有無諗過最大的財富在邊D人手上 ?
有無諗過最大的企業在邊D人手上 ?

Julian 提到...

其實今次睇得好清楚,你乜嘢背景自然會係乜嘢立場;有資產嘅當然愛國愛港,冇資產自然敏感啲;既得利益者鍾意平穏,勞動辛勞者希望改變

Lisa 提到...

會變得愈好 ?
還是變成一個戰場 ?
中東有好多例子 !
北非都好多, 本來是好DD一個國家變戰場 !
香港發生的事對比只是小兒科 !

Stephen 提到...

I have read a lot of books about "他們的最終目的是世界上: 一個政府, 一個宗教, 一個貨幣 !
到時要減地球人口, 唔可以有太多人享用有限的地球資源 !
你以為你有自由 ? 到時享受的是他們, 你們只是一群工蟻 !"
However, I want to reduce at least half of the world population. I want a New World Order.

simon740@ymail.com 提到...

我們只係要撒送中條例,其他與沉默既香港人無關!
我們不是( 從來都不是)想推翻中國政府,但無能既特首,請中國政府把她更換!
否則只害了香港和中國!

JJ先生 提到...

港人面對一個時代的急速轉彎, 迷茫了, 苦痛了.... 但不能讓恨惡纏心中.

更不能忘掉我們自己作為人的根和本 - 向善而惡惡; 人, 生而平等; 熱愛自由和平; 博愛無歧視; 追求民主公義! 不應與虎謀皮, 要向惡說不, 要向不平等不公義的事說不, 這樣才能夠保護大家日後在香港的生活.

當然, 現在的社會矛盾, 不會因為暴力而迎刃解決, 要以一個平和公義的心去看待.





Lisa 提到...

You are sure in a NWO they will let you alive and give you freedom ?

Lisa 提到...

In the meantime, they will kill a lot of people, innocent people !

JJ先生 提到...

NWO? new world order? I was thinking of professional wrestling - NWO.

I am not sure what you are talking about?

Being a human, be humane, it is the ultimate solution to the deepest conflicts and struggles.

JJ先生 提到...

who will kill the innocence?

Lisa 提到...

搞到好多國家內亂死的都是平民百姓 !

Teng 提到...

poor analysis. sorry I don't agree with you

Alex 提到...

支持Lisa姐敢言~ 睇到大局, 眼光夠遠~ 不過蟻民唔會知你講乜, 因為平時冇留意國際時事~ 和平時代就講愛講自由多麼祟高理念~ 試下餓佢幾日, 人食人都得呀, 睇下宜家委內瑞拉就知, d平民餓到動物園動物都唔放過呀~ 香港人要內鬥, 不如慳番d力氣自保, 再對抗始作俑者, 聯儲局背後既勢力!

Lisa 提到...

多謝 Alex 支持 :)
我就係要講出來, 因為見好多人俾人利用咗都唔知, 自己將來面對乜命運也唔知 !
佢地以為自己為正義奮鬥, 原來是為香港和中國帶來災禍 !

Ming Money Management 提到...

https://www.master-insight.com/%E5%8C%97%E4%BA%AC%E7%8A%A7%E7%89%B2%E9%A6%99%E6%B8%AF%E4%BB%A5%E5%A2%9E%E5%8A%A0%E4%B8%AD%E5%A4%96%E6%94%BF%E6%B2%BB%E8%A7%92%E5%8A%9B%E7%B1%8C%E7%A2%BC%E2%94%80%E2%94%80%E9%80%81%E4%B8%AD%E6%83%A1/

After read this post, I really sure this is a great law to pass.
So china is now fix and upgrade their laws as USA.

How nice.

I am just scared there is one days USA stock market drop 20% or more if Trump still make war for everythings.

China tariff will keep last and raise.
Mexico tariff sure raise to 25% after Aug, 2019.
Euro, Japan, Indian, etc will sure have tariff soon.

提到...

只嘆人家的文宣教太過成功了!四十年來家國...枉殺了多少人才?
六國人才奔西秦

otherworld 提到...

建議覺得自己係為自由鬥爭中的人可以睇睇呢本書:《Support to Resistance: Strategic Purpose and Effectiveness》,美國軍方大學出版的報告,詳細介紹了數十年來美國支持的在世界其他地區進行的幹預行動,旨在為當前和未來更好地實施類似幹預行動提供參考。
無中文版真係太可惜,原來中國好多年前的各種事件都有佢影子,有D成功有D失敗,我睇咗部份翻譯已經呆咗。

路人甲 提到...

一般市民受太多不同雜音影響, 只會著眼面前的事, 但最終結局往往出人意表, 因此, 能夠趨吉避凶的只有一小撮能力排眾議, 思考獨到的人, 好媽媽林鄭縱能擇善固執, 奈何大環境已變, 城市內兩派衝突已不能挽回, 唯一解求方法是餘下28年所有阿頭不做不錯, 繼續溫水煮蛙, 耐不耐排下錢錢, 讓其自然drying到2047, 既然plan B 城市在昨日已有定案, 大家都可安心變為2-3線城市, 慢慢凋萎亦未嘗不可

有能力的人什麼地方都可創出自己一片天, 未來如何走都是由現在的年青人所決擇, 還掂過多幾年大家都變晒老頑童了, 只怕下一代生活更加艱難

Ilulissat 提到...

Yes , 對。

Ilulissat 提到...

有份量嘅民主派政治明星有沒走出嚟參予?佢地嘅仔女死咗去邊?

Ilulissat 提到...

多謝Lisa 敢言提醒!唔明嘅人始终不明。但都焕醒有D人!

Ilulissat 提到...

佢哋始終只係著眼睇當前,没想到2047這個日子,如果怕就應該自已走去移民,反正2O47都會變為2,3線城市。香港太幸福,年青人不用當兵,不用服兵役。 經常話要香港獨立嘅人,如果第一件事就是要你放棄你工作、夢想,走去服兵役,而且起碼三四年嘅話,佢地會點想。

Lisa 提到...

明的人一早明, 唔明的人會繼續發民主夢 !

M+ 提到...

不知民主自由是何物
除了不學無術之外, 便是自私自利或既得利益者

街坊 提到...

認同!

街坊 提到...

好明顯, 係美國嘅幾個大財閥, 而嗰啲財閥又主要係猶太人所把持。

街坊 提到...

所以小弟依家考慮緊將自己手上嘅美國銀幣, 響合適時間沽走, 唔想再做美國搞亂世界嘅幫兇。

街坊 提到...

到時香港起碼都變做中央直轄市啦。

街坊 提到...

但係秦朝統一天下後, 只能維持15年就滅亡。

街坊 提到...

情形就好似今日嘅美國,佢成功咁吸納咗全球各地嘅精英人才。

街坊 提到...

人哋仔女條命賤過泥; 自己仔女條命就身嬌肉貴。

街坊 提到...

閣下所指係咪......
一個政府=美國政府;
一種貨幣=美元;
一個宗教=基督教?

Lisa 提到...

可以google New World Order !
一個政府不是美國政府
一個貨幣不是美元
一個宗教不是基督教

Lisa 提到...

唔好仇美國, 因為他們只是利用美國, 而美國遲下也要俾滅 !

Lisa 提到...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=zffGd8RQhTA