2013年5月23日 星期四

股災 ?

NOW財經台: 日本跌近 -900, 而港股跌近 -500

21 則留言:

sam wong 提到...

yeah.......

Lisa 提到...

落閘放狗......

sam wong 提到...

精彩了,掉了1140点。。。

Lisa 提到...

唔知大家有無感受到大鱷的操控了 ?
所以金融要完蛋, 大家才可以返去實體經濟 !

Ronald Fung 提到...

日本沉沒啦....haha

Lisa 提到...

日本玩火, 沉沒是遲早的事 !

Charen 提到...

我自己就預期DOW JONES 到左15500點之後就會出現閃電式崩盤暴跌

Charen 提到...

之後金價會爆升至2000, 之後再上5000

Charen 提到...

p.s.自己無玩股票好耐, 手上0%股票, 而MPF亦係0%股票

Lisa 提到...

承你貴言, 索羅斯的黃金好倉, 唔會白鋪設的 ! XD !

猛虎勇士 提到...

昨日本來打算開 short cover call 3968,見黑雨得半day工作又忙,冇開到,仲念住今朝做............食唔到呢水,唯有乖乖等收息。

Lisa 提到...

回猛虎,
如果股市要大跌, 收到的期權金都不及跌價多, 所以沽股會更著數 !

猛虎勇士 提到...

yes , 但我的3968 是ipo價,有點唔捨得! Wakaka

Charen 提到...

同意, 因小弟以前都係咁, 玩到出神入化, 收期權金往往得不償失, 睇淡直接沽好過!

2008年亦試過睇好澳元@HKD6.3, 於是在這個位同渣X銀行做short put AUD@HKD6.3, 到期果時, 澳元大升至6.8, 但我只係收返果少少期權金, 好唔低呀><"

Lisa 提到...

回猛虎,
咁就由佢在倉底吧, 就如我525IPO XD !

Charen 提到...

仲要接唔到貨, 早知係咁我在6.3直接入好過

Charen 提到...

3968 ipo價8.55, 我當年都有抽, 18.55沽左, 之後上到36都冇買返, DUM心口 ><", 而家16蚊左右心理舒服好多^^

Lisa 提到...

沽期權, 本來就是收入有限, 而風險無限(證券課本有寫), 所以一定要用實貨對沖 ! Nake short 好易死人 !

猛虎勇士 提到...

我不nake的,(見識過幾次大跌市,郵市爆煲,我已很小心)反正放係度每年收少少息,不如short covered call 價外多些收少少權金都不錯,放係cass冇息仲要倉租,covered call 又使按金,呢幾年平均每月權金2/3都用來買金銀,雖然金銀跌,但都算係儲蓄,好過廢紙唔保值!
如果call走我都冇所謂,正明自己睇錯市,檢討後 SP 買番,筆錢放銀行都冇息,買到都又call番,最緊要量力而為,我唔想花太多時間跟市,每月平均好少多過三次買賣,月頭開完月尾收,係咁多,幾千又食幾百都食,唔好影響平時生活就算,好多人都係輸貪心,但最怕股票行走路,現在市況應該都還好,遲些就難講。

CP 提到...

咦?真係轉型講股票𡃓,多 d 上來先。

- 提到...

跌好多,好彩我D股好低買,跌多500點就真係開始蝕