2015年12月29日 星期二

打破50年行業傳統 周生生撤2%佣金

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 競爭法已於本月中實施,繼本港兩大珠實首飾業商會取消「劃一金價」後,周生生(00116)今日起更取消行內實施超過50年的2%佣金制度。六福(00590)及周大福(01929)回應表示集團暫時無意作出更改。

顧客日後於周生生買賣黃金及鉑金產品,將毋須再支付相當於產品金價2%的佣金,但仍需支付產品金價,以及手工費或火耗費。周生生發言人表示,取消佣金制度已構思多時,而新實施的競爭法亦為改革帶來契機,取消佣金可簡化定價,令計算更方便。

六福主席兼行政總裁黃偉常表示,「香港買金收取2%佣金制度行之已久,顧客已經習慣了,集團暫時無意更改」,他又稱有同業取消佣金制度,相信與新競爭法無關。黃偉常補充,集團每日早上9時電腦自動參照香港金銀貿易場及國際金價,按公式計算零售金價並由電腦自動發至港澳及海外分行之電腦系統,於假期休市期間,便會參照國際金價。

而周大福發言人指,周大福向來有自己的定價機制,以國際金價為參考,按原材料費用、設計、生產、工藝、服務等多項營運成本作出合理產品定價,於黃金和鉑金飾金產品買賣時作為行政費的2%佣金未有改動或調整。

7 則留言:

雪道浪投 提到...

我都唔明其實飾金價已比純金價貴左
仲要收乜鬼手工火耗佣金

Jackcal 提到...

飾金同金粒都係四條九,但價格卻高出一成,再加手工費,已經是相重收費,再要抽佣金,真係賺到盡。好多時見金鋪把一舊金機印成有花紋的Gold bar,但又收飾金價,真係奸商!

Lisa 提到...

所以在金舖買金條,如果是跟飾金價就一定唔會買 !
通常銀行金條會平過金舖, 不過如果多人買, 銀行會成日無貨, 還要多數要出中環, 因為分行唔賣金, 到時你就俾迫去金舖買啦 !
而火耗費只會在賣出時收, 因為佢地要去測試你賣的金是否真金, 所以本號金飾就唔會收火耗費的 !

Jackcal 提到...

金粒本身金鋪都冇收佣同手工費,但那不收佣的金鋪就標明金粒不收佣,真係取巧。

Lisa 提到...

有呀? XD !

Jackcal 提到...

我上星期先入了一粒,只收金粒價,但必須用現金交收。

Lisa 提到...

我係想講, 邊度有說, 買金粒唔曬俾佣金, 因為不嬲都唔曬俾?

買實金可以睇:

http://investtalk-lisa.blogspot.hk/2012/09/blog-post_23.html