2013年6月24日 星期一

I.T.人協會抗議美侵港私隱

傻啦, 搞好自己網絡保安啦 !

IT人不嬲都不重視電腦保安, 只貪方便 !


文匯報

香港文匯報訊(記者 文森)工聯會屬會香港I.T.人協會數十名代表,昨日遊行至美國駐港總領事館,抗議美國政府借反恐為名,公然大量入侵香港商戶及市民電腦設備,長期非法竊取私人資料,嚴重侵犯香港法制和個人私隱,干擾香港個人通訊自由,踐踏人權。
 協會批評美國官員「指鹿為馬」,抹黑揭露美國政府惡行的良心人士,並要求美國政府承諾即時停止非法截取行為、立即銷毀所有相關紀錄,以及撤查事件和交代。協會促請美國政府承認錯誤及對香港市民公開道歉,並承諾將來不再侵犯香港法制和香港市民的人權及自由。

4 則留言:

猛虎勇士 提到...

"IT人不嬲都不重視電腦保安, 只貪方便 !"......絕對應同!

我接觸過不少這類人(公司系統contractor),佢地好多野唔係唔知,但只做到合約要求達到的效果就算,會用最簡單最容易做最方便的方案,就算這個方案錯漏百出都不會理會!

Lisa 提到...

我都問過為何不補漏 ?
答 : 打工仔怕背鑊, 唔做唔錯, 一做搞死部機或網絡就大鑊 !
呢樣就係技術不夠 !

Cefull 提到...

我反而認為不是他們不想搞 (出左事隻鑊仲難咩), 而是根本搞不了.
例如隻 router 出廠時附增 backdoor, 你可以點搞? 美國有心搞你, 間間供應商的 router 都有 backdoor, 點換都死.
換成華為的也是一樣, 美國的有 backdoor, 中國的相信也有.

Lisa 提到...

回Cefull,

呢個當然無得搞, 不過自己可以放防護 check 出入 packages, 但呢樣須有 hacking 知識 !
我說的是, 好平常的 update 都唔搞, 所以好多時一有worm, 就好多部機一齊中招 ! 近年少咗惡劇性 worm, 不過就多咗真 hacking, 搵真銀 !