2013年6月21日 星期五

4年30萬億逃亡 新興市場「大地震先兆」

文匯報

全球經濟增長放緩,各國可能減少刺激措施規模,重創巴西、印度等國股債匯市,EPFR Global指,截至本月12日的3周內,逾190億美元(約1,474億港元)資金撤離投資新興國家資產的基金,是兩年來最多。新興市場資金4年來共流 失3.9萬億美元(約30萬億港元),倫敦對沖基金SLJ Macro Partners LLP共同創辦人任永力表示,新興市場大幅放緩,形容此價格震盪是「大地震前先兆」。

 外資本月自巴西股市撤離56億美元(約434億港元),印度債市亦流失32億美元(約248億港 元)。摩根大通新興貨幣指數本季累跌1.4%,印度盧比兌美元昨再創歷史新低。彭博數據顯示,南非蘭特兌美元今年累跌17%,是表現最差的新興市場貨幣; 巴西雷亞爾自上月1日累跌一成。MSCI明晟新興市場指數今年累跌12%,大幅落後上升14%的標準普爾500指數,兩者創1998年以來最大差距。 

■ 綜合外電消息/彭博通訊社

6 則留言:

- 提到...

風水輪流轉,係外國賺夠,番本國買平貨,等美國退市又賺過!

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

我一早提過大鱷賺錢技巧, 去平市場買野, 之後炒高, 到大眾搶入就沽貨走人 ! 佢地做莊, 所以好大機會贏錢 !
索羅斯只輸過一次, 輸在當時俄國債 !

- 提到...

中國的霸權都係美國吹起的

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

我好多年前在newsgroup 都說過, 中國咁大難管理, 唔用強硬手法去管好易俾人搞散 ! 只睇歷史, 幾多內戰發生過, 而依家有安穩生活已好好啦 !
所以唔好乜都怪在政府頭上, 如果俾班民主派人去管理, 唔見得會突然轉好, 到時可能好快俾外國人瓜分成個國家 !
我見到有人說, 當年俾日本人管可能會好過依家的共產黨, 而我想同個人說, 如果當年日本打贏, 你依家可能不存在, 因為你祖家已俾日本人殺光啦 !

- 提到...

其實中國用美國式聯邦制就不難管理

各級政府管自己,互不統屬,將權力同責任下放,咁最廣最大的聯邦政府就只需負責國防同外交,咁就唔駛每事管,管理就變簡單,你看芷國人多地廣,佢自己的內政制度都行之有效

我覺得香港的民主派好似蘇聯的民主派,太多理想,又冇實際的行政經驗,有時想法好,但做就一舊屎咁,不過時間會讓香港改變的

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

唔好以為美國好理想, 因為美國其實是由FED管理, 呢班人由1913年起在吸取美國人民的血 ! 好多表面野大家都唔清楚, 所以好多人都好惡難分 !