2013年6月21日 星期五

市場專家

楊衞隆 擔心乜野呢? 樓價暴跌會令物價下調,市民生活改善,做生意的人也比較容易賺錢,失業率回落,樓價高企係金融萬惡之首,樓價暴跌只係撥亂歸正,唔應該擔心。至於股市,先前狂升,係紙上富貴既假象,係假既,係幻覺,根本上,經濟唔升,只係股市升,冇理由唔跌既,冇野值得擔,反而應該開心

楊先生,

大家都經歷過2003年的通縮, 當時樓價、股市都去到谷底 !

無錯, 個時雲吞麵賣十元一碗, 但失業率升高, 好多人俾炒或減人工, 而通街負資產 !

到時無人肯洗錢, 生意人又點賺錢呢 ?

大陸之後派自由行落來香港推動經濟, 大家才可以返去97年個個位 !

大鱷依家又要洗牌, 陷阱處處, 只有識保護自己的人才可以渡過呢個難關 !

6 則留言:

猛虎勇士 提到...

條友念野太簡單化,似是而非既文章害死個班只識睇blog唔會念野既人。
世界從來都唔係單軌運行,香港經濟和各行業也不是獨立於本地層面,你中有我,我中有你,邊有咁simple !
如果佢講既係真心話就真係 Too simple sometimes naive。

Lisa 提到...

一個沒買過樓的人講樓市, 我覺佢同財演無分別 !

Ronald Fung 提到...

小弟係一名80後
一路未敢買樓,因為我老豆97奶過野
所以我由細都有留意經濟

小弟目標,下次出現沙士價
小弟有一百萬閒錢出呢買樓
不過現在放晒係實金到,唉,比重分得好差

Lisa 提到...

回Ronald Fung,

慢慢來, 有心一定會達目標 !

Unknown 提到...

慢慢來,樓是可以買。不要急。

Lisa 提到...

原來楊生在2012年中已睇樓價要跌三成, 講咗足足一年 !
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=19865732