2014年10月27日 星期一

原來陰謀已一早預言

investtalk-lisa.blogspot.hk/2013/05/blog-post_7139.html

外國勢力已吹響奪取香港管治權的集結號

7 則留言:

helmut 提到...

世界上,蠢人多聰明人少這是沒有辦法

Lisa 提到...

兩日來, 入咗虎穴在FB和佔中的朋友溝通, 真係好恐怖, 成班人好似入咗邪教, 見唔到人地的苦, 只見到真民主可以帶來美好的將來 !
俾兩個人unfriend 咗算係唔太差啦 !

honson 提到...

好多人都唔信有陰謀....

Lisa 提到...

一定有催眠術, 因為去過現場的人已見唔到普通人見到的野 !
香港人愈來愈有善心是好事, 不過有理無理都出來保護弱勢學生, 而學生又似中降頭咁, 去追求一些高難度的理想不惜流血 !
可以想像當年的紅衛兵幾得人驚 !

helmut 提到...

現在主流教育制度本身已是催 眠 和洗 腦

helmut 提到...

是新世界秩序的一小部分請留意最後尾一分鐘的婦女解放運動的真正目的- Alex Jones 對 Aaron Russo 的採訪 【摘錄】 【http://youtu.be/gYWmQ8oYMOU

街坊 提到...

小弟睇咗成個月嘅事態發展,都知道呢個其實係美國為首嘅西方勢力,搵香港班不知天高地厚嘅學生做人質勒索香港,並且喺金融市場興風作浪,最後達到拖中國後腿嘅驚天大陰謀!