2011年1月4日 星期二

阿根廷銀行近百個保險箱被盜

實金實銀投資最頭痛是收藏問題, 所以決定唔再加碼, 只會買多些靚銀幣送俾仔女, 實行分散財富 !

news.on.cc

【on.cc 東方互動 專訊】 阿根廷首都布宜諾斯艾利斯一間銀行在新年期間,有至少97個保險箱被盜。警方初步調查顯示,匪徒用了大約6個月時間挖出一條約30米長的地道通往銀行金 庫,新年假日期間進入金庫打開裏面97個保險箱,盜走存放的現金和貴重物品。警方推測犯疑犯有5至10人。銀行報警系統曾於本月2日晚兩次報警,但警方查 看現場未發現可疑人物。

3 則留言:

Kai 提到...

雖然實物先最有保章, 但我都係恒生買paper gold而唔全買實金, 都係小小因為收藏問題

Lisa 提到...

唔知俾人爆箱的機會大 D 定紙金俾人遺約的機會大 D 呢 ? XDDD !

Kai 提到...

我的金約一半係實貨,另一半係statement gold, 恒生我覺得尚算安全,不過statement gold係唔受存款保障,呢點我會留意:)