2011年1月31日 星期一

惡性通脹不可不防

睇來長揸死牛派買股永遠唔賣須重估佢地投資理念; 當公司成本增加, 公司是否還會派高息 ?
到銀紙唔值錢時, 你收到的息是否又夠購買力 ?

當金銀只是商品的人, 也須重整自己理念; 金銀其實是錢, 可以保購買力 !
買金買銀, 唔係為賺錢, 而是買個保險, 保住自己購買力 !

22 則留言:

wahd 提到...

施永清話,第二時好多有錢人既財富會唔見左好多,呢個真係有可能; 更有人話係財富轉移,由紙上財富轉移哂去貴金屬。超級通漲可能會突然來臨,希望到時儲落既銀幣買到野食啦。

阿卜卜 提到...

LISA, 我想問不同國家的銀幣都會有該國家的幣值, 如鷹揚銀幣是1美元, 加拿大楓葉係5加元, 咁呢D面值會唔會影響銀幣本身既價格架??

Lisa 提到...

回阿卜卜,
銀幣上也有寫明銀的重量, 所以當你在銀價到頂時賣出, 你當然唔會跟幣上銀碼賣返俾個國的政府, 而賣俾銀商, 所以會跟銀的重量剩銀價來賣啦 !

投資一丁 提到...

想問下照咁講,無論金銀價去到幾高,其實買左都好扺? (心理上覺得好危險)

Lisa 提到...

回The Beginner,
其實你知唔知點解要買實金實銀先 ?
每一樣投資都會有賺有蝕, 所以買金銀唔一定賺錢的, 不過因為大家對現在的金融體系有解心, 認為銀紙遲早會大貶值, 所以買金銀保值 !
呢個炒賣世畀也陷阱多多, 而我地又點知金銀的價值是否吹出來的 ?
在投資世界, 無 sure win 呢樣野, 所以我地對全部野都要有解心 !
暫時因為好多國家的政府在亂印銀紙, 所以估計, 通脹遲早會來, 而金銀可以保值抗通脹 !
想投資一樣野, 一定要自己去了解清楚自己做緊乜, 一定要清楚遊戲的 rules, 唔係好快會 game over !

匿名 提到...

聽到有個人說過:[金市遲早爆煲.買左金既人遲早pk]
我心諗如果連持有實金都pk咁持有銀紙的人個時會點?
金市有泡沫.難道銀紙沒有泡沫?
現在持有銀紙的風險應該比持有實金高吧~

Lisa 提到...

大家就係咁諗, 所以我地先咁放心去買實金實銀, 不過到泡沬爆煲時, 大家就要識走人 !
不過實金實銀, 點跌都還有野揸手, 但如果是股票, 就可以變廢紙 !

Kai 提到...

小弟曾經唔明, 銀紙唔保值, 點解金可以?
我自己諗, 金係"限量物品", 係以前打仗, 被火燒熔左都提錬得返, 所以保值.

但, 如果係你就餓死時, 一舊金同一個面包, 邊樣更有價值? 我覺得金保值, 係"遊戲規則", 係歷史建立下來的玩法. 要改變, 好難, 就等如HSBC衰左咁多年, 都一樣大把人諗住靠佢養老.

世事無絶對, 可能有日HSBC真係可以返生, 金變癈物. 但金價唔會幾日就變垃圾, 不過任何一間股票都可以即日停牌.
就算磚頭都一樣, 如果人口唔夠, 一樣無人要.

所以, 唔好諗住買金買磚頭就sure win, 最重要係唔好懶, 時不時要睇情況去做.
睇黎通個班, 就會發, 睇唔通, 就會幫發達的人做牛做馬.

PS: 我家下仲要睇人面色, 做牛做馬 :(

匿名 提到...

Kai , 匿名,
金唔止係"限量物品",而係物理"元素"之一,
擁有不可制造,印刷出黎,而且物理特性穩定,
基本現有既金部份都係幾千年前既,
同現時社會紙上財富,可以係一個小時報廢!
所以人類用金做貨幣用左幾千年
所以買金銀唔係投資,而係儲蓄!
又點會有泡沫??

tshoi

Kai 提到...

以前睇個套戲叫chain reaction, 入面發現一種新能源, 用一杯水就夠供應一個城市電力, 但就被人阻止, 因為會出現好多經濟問題.

王SIR禽晚都有講, 石油如果平, 要開發替代能源會好難. 但如果油價不斷上升, 就一定會出現及推動發明替代品. (好多人成日話佢係陰謀論)

所以我都明白黄金的價值, 亦都有儲實金同買paper gold), 不過夾埋都只佔投資比重3成左右 :)

Lisa 提到...

唔明點解金銀可以在亂世中值錢, 可以睇返歷史書 ! 在糧食缺少時, 物價飛起, 想買一斤米都要用一大袋的銀紙, 但因為金銀跟隨物價上升, 所以你用一小塊金銀都可以買到啦 !
好多人的誤解:金銀又唔食得又無息派; 但可以保住個價值, 到時可以救你一命 !
前幾晚在網上見到篇文: jetson 卡通家具用磁場無線電器隔空取電 !

Lisa 提到...

太多人只會運用自己平時識的投資, 而唔去理解自己知識外的事物, 到頭來只留在貧窮階段無進步 ! 只睇身邊的人, 又有幾多人見到紙幣在貶值呢 ? 又有幾多人會去買金銀來保護自己呢 ?
300蚊一隻鮮雞, 已貴過1oz銀 !

Kai 提到...

如果真係去到個日, 我諗我一係做官, 一係做黄巾賊, 不過兩邊都係靠搶 XDDD

Lisa姐所指的隔空取電, 應該係經磁場振動的原理. 我之前睇過呢條LINK:

http://www.yiwuku.com/article-3881.html

Kai 提到...

>>又有幾多人見到紙幣在貶值呢

唔知都算, 但好多都識話會通漲, 去旅行又發覺外國紙水貴, 但最後就個個坐係到乜都唔做, 等死....

Lisa 提到...

見到網上的人叫呢樣是:心態貧窮 ! 不過識講又自己都選錯投資, 只是一味靠股息復利 ! 呢樣就係沒理解清楚投資種類和未來處境 !

匿名 提到...

同現時社會紙上財富,可以係一個小時報廢!
所以人類用金做貨幣用左幾千年
所以買金銀唔係投資,而係儲蓄!
又點會有泡沫??
<---
鐘擺效應
當人們由忽視黃金轉為由追逐黃金時
黃金是會出現泡沫就好似1980年時既
800幾蚊個時

好多人的誤解:金銀又唔食得又無息派; 但可以保住個價值, 到時可以救你一命
<---
因為利息已經計入黃金的價值中

投資一丁 提到...

可唔可以咁講:金既價值其實不變,只係貨幣因為不斷貶值,所以我地覺得金貴左?

但我又聽講央行可以加息壓抑通脹,到時通脹問題舒緩,咁金價又會跌返?

Lisa 提到...

回投資新丁,
如果加息加得少, 金還會升, 如果加息去到十幾里時就要小心啦 !

匿名 提到...

可唔可以咁講:金既價值其實不變,只係貨幣因為不斷貶值,所以我地覺得金貴左?
<---其實你不應該說金貴左.更應該說錢又再平(無價值)左先對.
就好似一支鉛筆長5厘米.依家縮短2厘米左.你會說支鉛筆得番3厘米.你不會說把尺縮短左2厘米一樣.因為你知道尺不會改變.一厘米係咁長就係咁長.

我又聽講央行可以加息壓抑通脹,到時通脹問題舒緩,咁金價又會跌返.
<---那時資產價格應該比金價跌得更快.

投資一丁 提到...

加息時候資產價格應該比金價跌得更快...? 唔係太明白...請賜教。

匿名 提到...

我又聽講央行可以加息壓抑通脹,到時通脹問題舒緩,咁金價又會跌返.
<---
一般資產價值的上升/下降速度比黃金快

匿名 提到...

我又聽講央行可以加息壓抑通脹,到時通脹問題舒緩,咁金價又會跌返.
<---
一般資產價值的上升/下降速度比黃金快