2011年1月4日 星期二

美元大反彈


金價試支持位 !
遲下又可以買平金銀啦 !

4 則留言:

Kai 提到...

美國總統奧巴馬的高級經濟顧問周日警告,若共和黨議員堅拒提高國家的借貸上限,將造成災難性後果,並可能令美國在歷史上首次拖債,觸發全球金融危機。這為新一年民主共和兩黨就預算議題的激戰掀起序幕。

一日仲有呢D沒完沒了的危機, 金價可以跌得去方?

Lisa 提到...

所以一見到低位就要買 :)

wahd 提到...

睇kitco 首頁呢, 佢有個表列出而家金價上落, 有幾多係因為美元, 幾多係因為大力買上/沽落. 唔知佢點計出來啦, 好似而家咁樣, 就似乎有人力沽緊. (估唔到一過完年又打番落1400樓下)

Gold Price Change due to Weakening of US Dollar +1.20
Gold Price Change due to Predominant Selling -20.00
Gold Price: Total Change-18.80

Lisa 提到...

基金鍾意幾時玩野, 就幾時玩野 !