2014年10月2日 星期四

家庭儲備

2011年3月18日寫:

講開在屋企應該儲 D 乜野, 可以以後唔曬在恐慌期去同人搶而受奸商魚肉, 所以以下整理下一個家庭的儲備倉(用完一包就要補返一包) :

廚房

米、麵、油、鹽、糖、冰糖、片糖、蜜糖、雞粉、生抽、老抽、食水、少量罐頭(和開罐器)、麥皮、奶粉、豆漿粉、茶、咖啡、餅乾、綠豆、赤豆、乾花生(豆類是維他命B來源)、藥材

洗手間用品

廁紙、漂白水、洗潔精、洗衣粉、沖涼液、洗手液、洗頭水、牙膏、牙刷、牙線、護膚用品

出街用

消毒紙巾、 紙巾、口罩

藥箱

退燒藥、藥油、胃藥、消毒酒精、雲南白藥、膠布、沙布、沙布帶、棉花、維他命C/D

亂世預防

蠟燭、手動電筒、電池、打火機、電池收音機、電池風扇、手扇、打邊爐用的爐和氣體(我沒買, 因為我打邊爐是用電煲的, 好驚個氣體爆炸, 所以唔可以儲多)、BBQ炭(用時一定要開窗保有足夠的氧氣 ! 呢個警告適用於全部明火煮食), 裝水膠桶

因為在香港, 多數一落街就有商店, 所以香港人好少會儲日用品, 要用才去買, 但在外國, 因為最近商場好多時都要開半個鐘的車才去到, 所以在外國人人多數會儲日用品和食糧 !

37 則留言:

TheGoldenMean 提到...

我想知以下物品邊處買同點保存:
*綠豆、赤豆、乾花生
*維他命C/D

另保充, 日用品如candle, 交剪,線,繩,火机/火火柴 等.

匿名 提到...

不需電池的手電筒和少量的現金也有用.
nlpsonia

匿名 提到...

在家中我也會儲多一點物資以防萬一,有部份我會擔心加價加得快買定多少少.(Lisa,謝謝你的分享,我會買一點雲南白藥及豆漿粉在家備用.
阿卜卜

Lisa 提到...

豆類我唔會買多, 每樣一斤用來平時煲湯用的, 放真空盒 !
維他命買一盒, 到期買新的, 而我好似由沙士開始買到依家掉咗一盒維他命C, 依家還有兩盒(500粒裝), 一盒2009年已過期, 一盒今年尾到期 ! 依家食緊 Kawaii 糖 !
交剪家家都有啦, 火機/火柴舊時留落來的, 而剛買咗爐頭用的打火機 !
蠟燭還有生日蛋糕送的沒用和以前在荷蘭買咗一大袋保暖用的蠟燭仔 !
繩我屋企有涼衫繩和綁包裹用的繩; 你要繩用來做乜 ?

匿名 提到...

More than one handcarry water storage/container, in case you need to line up for water supply.

匿名 提到...

Spare sleeping bag for each family member too.

Lisa 提到...

我有兩個膠桶, 通常用來洗屋用的和在截水時會用來裝水的 !
我諗在香港不須要睡袋, 因為我買咗幾張毛毯, 而香港凍極都有限 !

Kai 提到...

"不需電池的手電筒", 唔好介意, 我諗起太陽能電筒 XDD

Lisa 提到...

回Kai,
我有個用手轉動產電的 !

匿名 提到...

我覺得牛皮膠紙都要有d 看門口, 唔知點解覺得!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
牛皮膠紙用來做乜 ?
我是用來包箱寄野去英國的 !

匿名 提到...

回LISA,

我都唔知呀, 我成日覺得牛皮膠紙好有用, 封門縫窗隙之類, 哈哈, 只係直覺要有O者!

我曾經發夢屋企用木板封住晒D 窗, 窗外有直升機, 跟住由防盜眼望出去係有軍人& 惡犬, 恐唔恐佈呀? 唔知係咪睇得FRINGE 多

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
妳一定睇太多驚嚇片啦 :)

匿名 提到...

HEHEHE....我諗係!!!!

黃金白銀好似唔多趺wo,如果日本再爆落去, 會好嚴重, 日本人都唔會再冷靜落去, 到時連日本人都唔冷靜的話, 香港人都唔駛只意冷靜, 加上物資短缺, inflation 會惡化, d人遲早諗到買金銀保值, 因為日本人都做左比你地睇, 其實駛唔駛呢個位入番d 先呢? 還是要有耐性等下先呢? 個心係度爭扎左好耐!!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
我睇如果金價落唔到 1400樓下, 有機會繼續升的 !
買唔買就要睇妳有幾多閒錢和手上已有幾多實金 !

匿名 提到...

回lisa,

其實我浸日去入左少少銀幣, 我諗住佢會向下, 所以就入少d, e+個價我真係覺得唔上唔落

2011年楓葉好完美, 唔似2010 年o既好多類似水印o甘o既野係度, 仲有愛樂團好靚!

ANN

愚人 提到...

在多倫多, 開車只5分鐘便可買東西,有些住近的只行3分鐘. 很方便.很多超市在附近. 因屋大, 所以有平價時買很多日用品和食品在家. 香港情況有些不同.地方細,只可儲少量.

Lisa 提到...

回ANN,
有人說在 Kitco 買到有花痕的銀幣; 請問妳買的有無花 ?

Lisa 提到...

回愚人,
好睇你住市區定郊外囉 !

匿名 提到...

回lisa,

今次無花, 上次買有套o既楓葉好多有印, 有d 當場睇唔倒, 無換, 不過唔準備短期賣出, 所以由得佢先, 將來賣時可能折出o黎抹

另外我每個用$5膠盒入左, 佢會幫你入埋

ANN

Lisa 提到...

謝ANN,
原來 Kitco 都有膠盒賣 !

匿名 提到...

回ANN,有水印的楓葉,你唔洗拆出來逐個抹,KITCO說過會回收,我買果D都有水印,當時問過拒地,拒地話會收,無水印果D膠套版,可以拿去中銀賣,中銀個差價只是8元(現時),好過KITCO既差價37元.另我會買金rather than買銀(可能我已經有足夠的銀),因為連日本人在國難當前都去買金,如果要走難,帶金方便過帶銀,銀咁重,點拎呀!
nlpsonia

匿名 提到...

NLPSONIA

你都有你道理, 我都唔敢買太多銀, 所以金佔個比重大d

我又同你研究一下聖經:

雅各因為饑荒派兒子到埃及買糧一事, 佢地都係帶著銀子到埃及, 而若瑟認得哥哥, 就將金子秘密地放在哥哥袋中, 可見得銀子好多時都係平日用, 而金子就比較貴重

成本聖經都有金子 & 銀子o既事, 金&銀都係神給予, 神創o既!

匿名 提到...

ANN,謝謝提醒,我知道,神說:金子是我的,銀子也是我的.但我實在太多銀子了,與金子的比例不太平均,所以我才說想買多些金子,做個平行.
nlpsonia

匿名 提到...

NLPSONIA, joe 提及 5比1比例都幾arm, 所以我都keep 住

最慘就係我老公仲相信緊個股市, 好難說服佢!

ANN

匿名 提到...

回ANN,你keep得到5:1就very good.男人在這方面無智慧,系好難說服,我明既,由拒la.勉強無幸福,拒無反對已經系當幫忙.儲金銀既野,由我地女人仔做.我與我的好姊妹(都系儲金銀的姊妹)支持你.
nlpsonia

匿名 提到...

NELSONIA, Thank you! 你都好有姊妹支持, 我直頭唔敢提, 費事佢地以為我做mud, 你係點同你d 姊妹講及?

ANN

匿名 提到...

回ANN,無特別講,只是12年前聽一位新加坡牧師(先知)講10年內將會發生的financial crisis no.3(即而家的金融海嘯)及美元的結局(當時都是預測),咁個姊妹就信囉,其實係拒敬虔及屬靈,拒信牧師(神指示牧師去世界各地宣講)所講一切.除她以外,還有一位傳道人都信,除她們兩個外,無人會信,你想下以前的挪亞就會明我當時的情況.
nlpsonia

TheGoldenMean 提到...

只要是日用品也買些, 只有重唔重要之分

不想後侮.....

Cefull 提到...

小弟建議加添數種工具:
1. 哨子,需要引起救援人員注意時,無野比哨子更有效更省力。
2. 瑞士軍刀,集刀剪鋸鉗錐開罐器開瓶器於一身的萬能工具,而且又輕巧容易隨身携帶。
3. 對講機,必須全家人人手一機。由於不需站台也能運作,停電時特別有用,萬一家人走散左都可以輕易找到對方。

Lisa 提到...

回Cefull,

依家講緊家庭儲備, 而唔係走難裝備 :)
不過哨子和開罐器我都有買 !

阿man 提到...

曼哈頓,蠟燭成了搶手貨

Lisa 提到...

回阿man,

所以可以見到, 蠟燭是好有用的 :)

Gordon 提到...

Lisa,
也是時候重貼此文章了,中日大戰在本春夏之間開戰機會最大。
當買保險都好,應該補倉,儲番些用品了。

Lisa 提到...

回Gordon,
我都要補倉, 好多野都用得七七八八, 而有個儲備倉, 有無打仗都好, 在通脹威脅下, 是好事來的 !

猛虎勇士 提到...

還欠鐵馬放門口,窗口上鐵絲網!

Unknown 提到...

Don't forget about Toilet Paper/Kleenex...