2015年11月29日 星期日

第49期 汇率贬值恐陷第二战场

鸿观 http://v.youku.com

宋鴻兵解說人民幣, 美元和黃金的關係, 而美元遲早都要貶值, 只是短暫強勢 !

宋鴻兵建議資產分配: 物業、實金實銀、 現金、不多過10%股票 !



9 則留言:

猛虎勇士 提到...

不多過10%股票……………有意思💙

Lisa 提到...

可能為配合政府政策, 要保企業有資金支持 !

Unknown 提到...

半年前,鴻观也講明→不看好人民幣国際化,失敗机会很大。

Kai 提到...

10%其實也不算低了.

家下一層樓講緊500萬以上, 如果層樓佔左資產八成, 10%股票都六十幾萬 XDD

Lisa 提到...

輸10%好過輸成個身家, 而依家有好多人是100%股票或有間加按自住樓加股票......

Lisa 提到...

人民幣國際化是溶入心地遊戲中, 一定會任人魚肉, 所以多多少少都要保持獨立 !

Kai 提到...

話就話香港樓價高, 但其實全世界都一樣, 只要供斷左一層樓, 要過生活就好輕鬆了, 所以加按去賭的人, 除左讚佢勇之外, 都無謂多講了..........

Lisa 提到...

最弊呢D人, 自己冒險就好啦, 還要出來教學唔知要累死幾多人 ?

Kai 提到...

我第一次炒股都係信朋友結果蝕左一半, 之後就學識投資要靠自己了.

大部份人都要跌過一次先會學精, 講左唔聽都無計, 自己訓得安樂就算了 :)