2019年2月16日 星期六

李居明星期六電台 2019-02-16

李居明說小心農曆5月至8月(農曆5月是新曆6-7月), 是水地年中的火月, 所以股市會向下走, 跌得勁過新曆2-3月 !

 

2022年後, 市場會向好走 !

5 則留言:

Unknown 提到...

請問 Lisa 姐是潮爆開運王 2019-02-16 節目𥚃面所講的嗎?

Lisa 提到...

唔係全部, 而是一小份再加前一晚的電視新春節目 !

Unknown 提到...

都是潮爆開運王嗎 即 2019-02-14 的潮爆開運王所講?

Lisa 提到...

http://programme.tvb.com/lifestyle/2019fortuneshow/episode/14/

Unknown 提到...

明明講明 "2022年後, 市場會向好走 !",一個月之後又話 "股市會旺三年, 要在2022年2月後, 股市會見二年熊市 !"

真喺大細都比佢買曬 XD

https://investtalk-lisa.blogspot.com/2018/12/2019_16.html