2011年2月22日 星期二

金價又升返去 1400 樓上


銀價新高 ! 今晚金銀甲蟲都好興奮 !

好彩把買股票的錢轉去買銀 !

19 則留言:

gogoldjoe 提到...

將來會愈來愈風高浪急,因為會吸引更多投機客入場!當然低位買的,無需怕。

Lisa 提到...

真係好似多咗人買金買銀, 不過唔知要升去乜價先會聽到街邊人講去買金銀呢 ?

金錢一一 提到...

咁短時間升得咁急,總係覺得唔係好事。

匿名 提到...

中東危機一過,勢必回吐~~~~~~

匿名 提到...

lisa,去哪裡買銀磚較便宜?
還有香港哪裡買熊貓銀幣比較便宜?

gogoldjoe 提到...

「危機會過」是大部份既定的一種想法,並非必然,因為過去二十年,大部份危機都很快過去,但回顧50-70年代,危機可以延續數年,像越戰、韓戰。

Lisa 提到...

想知去邊度買金銀, 請睇[投資金銀手冊] !

升上去當然會回吐, 不過因為剛穿30蚊阻力位, 所以會試下一個阻力位 40蚊 !

Bosco 提到...

恭喜Lisa!
而家其實根本好難同銀搵阻力位,根本都無Reference Point(Jim Sinclair話齋,你D咩1980年既高位,系咁陣時買賣既人都死曬啦,仲點計Support同Resistance),大部分都系心理關口者。銀價比打壓左咁多年,個市場Price Discovery既功能一早就失效,我覺得看看JPM既Commodity Trading Desk有無人事變動可能仲易D看到可能既阻力位。

回匿名:而家既所謂危機當然會過去,但金銀唔通只系因為如此而升,如果系,咁過去既十年就年年都系危機羅。

Bosco 提到...

Lisa同Joe
我覺得另一個去看銀價可以去到邊既方法系看實拒既Backwardation,我認為一日Backwardation唔消失,一日銀價都仲會上。

有人整左個Excel,好簡單可以Mon住Backwardation:

https://spreadsheets.google.com/ccc?authkey=CMzN6IoJ&hl=en&key=tanYB0mdLYuKxHPLjXywmOA&pli=1#gid=0

Lisa 提到...

回 Bosco,
要多謝宋鴻兵俾我地信心, 好過去睇某 blogger 唔理世局, 亂咁叫人買股票 !
世局在轉變中, 如果成個中東和非洲變伊斯蘭主義, 睇怕世局唔會回覆以前的樣貌的啦 ! 唔跟世局轉, 自己吃虧 !
呢幾晚都睇緊 Joe 以前在 uwants 的貼文, 佢地一開始在 2008年只買金銀, 在 2009年的股市升, 金銀跌的浪都幾無奈; 好彩我的策略是分散投資, 所以在 2008年股市去到 10600 買咗貨, 而可以食到 2009年的升浪 ! 2010 是股市難玩的一年, 所以抽出獲利資金分散去加幣、澳元, 實金和實銀 ! 死抱住股票唔係最好的策略 !
所以投資要 timing and timing !

Lisa 提到...

回 Bosco,
唔曬太麻煩, 睇世局, 睇個三本貨幣戰爭, 長線持實金實銀 !
下一個要留意的位是當街邊人都叫人買金銀時, 而人人去搶住買金銀時, 就要調整自己的策略啦 !

Bosco 提到...

條友仔傻傻地。
只阿厘巴巴大爆炸,拒就系到話顯示誠信。拒根本就無現實世界做生意既經驗,根本阿厘巴巴就一早出曬名上面滿布騙子。

我好早期系拒個Blog留言第一句就系,揀對Asset Class比揀對某一Asset Class入面既某一產品重要得多。

Bosco 提到...

Lisa,當然,實金實銀有排都未完,咩Backwardation都系比你去看位去低位買實貨同出入金銀股既者。

Lisa 提到...

回Bosco,
佢今年可能流年不利, 須好好去拜太歲 !

Bosco 提到...

回Lisa,我唔知拒,我今年就系啦,年初三一早去左園玄學院拜太歲!

Lisa 提到...

回 Bosco,
還記唔記得, 在阿里巴巴上市時, 我說過, 馬雲的面相, 晚年唔多好 ?

Imhung 提到...

讓我歡喜讓我憂.

既期待又怕受傷害!

wahd 提到...

Bosco 個spreadsheet 好正。

fubjj 提到...

可以簡單講下個spreadsheet 點睇嗎?