2011年2月24日 星期四

通脹掛勾債券

通脹掛勾債券適合保守的投資者如我老公, 成日諗用收息賺生活費 ! 預期通脹會升, 所以收的利息也會跟通脹升, 不過如果港元跟美元跌, 就係購買力原地踏步 !
不過分散投資, 無話不可行, 好過放銀行紅簿仔 !


www.rthk.org.hk

財 政 司 司 長 曾 俊 華 表 示 , 政 府 建 議 發 行 的 通 脹 掛 勾 債 券 對 象 是 本 港 市 民 , 希 望 讓 市 民 多 一 個 投 資 選 擇 , 但 不 是 購 入 這 些 債 券 就 能 完 全 解 決 通 脹 問 題 。 他 出 席 電 台 聯 播 節 目 時 說 , 通 脹 掛 勾 債 券 預 計 六 個 月 派 息 一 次 , 他 說 債 券 利 息 跟 通 脹 上 升 , 不 預 期 未 來 幾 年 會 出 現 通 縮 。

8 則留言:

匿名 提到...

Hey Lisa,

Can we talk about partnership. Can you please give me a call? 34777584. Thanks

Lisa 提到...

唔係講咗我就來過英國去見見 D 仔女和孫嗎 ?

匿名 提到...

政府這個債券係想幫什麼人? 窮苦大眾? 我睇怕司長未試過窮, 窮人連拿一千出來投資都可能有困難!! 但通脹最影響他們, 實在令人氣憤~

(窮不是指拿綜援的人, 他們未必係最慘)

兔仔上

Lisa 提到...

回兔仔,
係, 最慘是在中間挾住個班, 又無物業, 無得回差餉和電費, 又無得供 MPF, 所以又無派到個 6000 蚊, 又沒窮到住公屋拿綜援, 老到拿生果金 !

金錢一一 提到...

香港電台家陣播緊「窮富翁大作戰」,我懷疑政府睇到D嘢同埋做緊嘢,只係我地唔知啫。四大司長以鬍鬚曾最務實,我會試吓以務實嘅角度睇佢。

Duck仔 提到...

唔係買金銀好D 咩?

匿名 提到...

Lisa,如果個6000蚊可以到我手的話,我會用來買半安士黃金.
nlpsonia

Lisa 提到...

回 Duck仔,
金銀當然好, 不過都唔可以用全個身家訓身落去, 一有大波幅, 你承受的壓力會不少 ! 我實金+實銀都得流動資金的21% !

回 nlpsonia,
買金銀是好的 :)