2011年2月15日 星期二

金銀價又開車啦


沽清實金的人應該好後悔, 就如一早已沽出自住樓的人咁 !

26 則留言:

匿名 提到...

Lisa,你形容得真是貼切.:)
我都發現最近有人沽了實金.
nlpsonia

Lisa 提到...

回 nlpsonia,
好多人已在 1200 個位沽清手上實金等落去 1000 個位, 咁就買唔返啦 !

匿名 提到...

個d人太天真,無可能落去1000,如果去到1000,甘連d央行都要損手?
nlpsonia

Lisa 提到...

可能佢地以為由 600升到 1200 已是一倍啦哇 ! 其實太多人唔知, 金銀就係等於錢 !

匿名 提到...

Lisa,能夠在網上跟你們交流,很高興.是緣分:)
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
在網絡上遇到同意見的人是一件樂事 :)

金錢一一 提到...

1000都有可能嘅,如果港元同美元分手再同人仔行埋嘅話。

Lisa 提到...

回錢一一,
香港政府少一事, 好過多一事, 最驚港元突然俾人炒起, 所以睇來港元將來會自動消失, 慢慢香港會轉用人民幣 ! 聰明的一早已轉換人民幣存款 !

satan_wong 提到...

呵呵....
我連1蚊人仔都無....

gogoldjoe 提到...

真的很多人早前沽出自住物業(全部是這兩年間),因為覺得升左好多,身邊最少有7朋友咁做。其中2個受過97負資產,見到97價,以為甩身,即沽(而家後梅中)。

匿名 提到...

ARM ARM 打去kitco 問關於$20 手續費o既事, 點知佢話今個星期開始除消左, 唔駛比!

ANN

Michael 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 提到...

kitco唔洗比$20真係好消息.早就應該要咁.
nlpsonia

金錢一一 提到...

kitco D金幣食水咁深...(=.=)!

匿名 提到...

金錢一一,kitco銀幣食水都深,不過無辦法,中銀個度訂楓葉銀訂左2個半月都無下文.唔去kitco,可以去邊度(以大量來講)?

匿名 提到...

我又想問,現在沽出物業,時間上是否適合,因為我感覺到樓市己發力向最高位衝上,加上年底或明年的利息可能會向上,所以我都考慮沽出手持物業。

Lisa 提到...

回 ANN,
呢個是好消息 :)

Lisa 提到...

回 Michael,
Sorry, 本人只是義務分享投資心得, 如果轉為專業, 唔好啦, 因為我會受好大壓力 ! 幫人賺到錢是開心, 但如果因為自己一時睇錯市, 而使跟風者輸錢就唔好囉 ! 何況我須要不定期過英國見我仔女和孫仔孫女 !

Lisa 提到...

沽物業個位自己決定啦 !
每個人活在不同的環境下, 所以投資決定也會不同 !

Lisa 提到...

金錢一一,
無人叫你去 kitco 買金幣, 中國銀行和恒生暫時還有貨賣 :)
銀幣就係還是 kitco 最平, 而 kitco 無賣的才去 東洋買 !
D 銀行掛住賣衍生產品害人都唔肯賣銀幣, 錯失賺錢機會 !

匿名 提到...

Lisa

我覺得你係一個好有智慧&懂得享受生活o既女仕, 我一直都等緊睇你會點回應人地o既邀請, 真有性格!!!!

ANN

Lisa 提到...

回 ANN,
如果我眼中只有錢, 我依家還在荷蘭做緊生意 ! 我就係以前做得太辛苦, 所以諗到賺到錢而全身骨痛, 將來無命使 ! 而仔女又無人照顧驚佢地學壞, 所以最後把生意賣咗跟老公回流香港 ! 當時手上雖然有 D 錢, 但 D 仔女還在讀書階段, 所以又唔可以唔做野, 而到我兩個仔去咗英國讀大學, 個女又獨立咗, 所以出返來做野至到連個女都大學畢業咗, 才可以輕鬆退休去, 而投資又翻了一番, 唔曬驚唔夠錢用啦 !

Kai 提到...

蔡瀾講過: 做上等人, 過中等生活, 享下等福.
俾你好有錢又點? 好多未死班仔女就爭家產.....

Lisa 提到...

回 Kai,
做人夠錢用就可以啦 !
睇下北非個 D 總統, 個個幾百億, D 人民就餓到死; 只要佢地拿一半身家出來可以救好多人, 所以民反是遲早的事 !
都唔明貪咁多錢來做乜 ? 可能呢 D 就係人的貪性, 愈多就更加要多 D !

匿名 提到...

昨天收kitco的電郵通知, 澳洲限量版的翠鳥/兔仔返了貨, 頭先lunch 時去了買, 每樣一個, 很靚!

Lisa 提到...

係呀, 銀幣雖然貴過純銀條, 不過勝在有欣賞價值 :)