2011年2月26日 星期六

加幣新高


銀價和澳元都強 !

14 則留言:

Charen 提到...

Lisa:
星期六(昨天)在東洋買了幾個銀幣, 有Mexico女神、Mexico奧運紀念幣 和 1971年的大力神, 老闆娘真係好好人ga, 就算昨天好忙都好有禮貌

p.s.星期六見到果個係咪你黎ga?你好似和你老公一齊

Charen 提到...

另外呢, 澳洲十二生肖銀係咪已經出晒十二隻動物ga la? 地下果間銀幣店賣龍年和馬年要$1000蚊呀, 超貴, 之後想買 楓葉銀 和 美國女神(鷹揚銀)

Lisa 提到...

回 Charen Wan,
帶老公行幣舖是想找死, 哈哈 ! 所以你見到的唔係我, 因為同老公出去一定買唔到野, 佢只會一路行一路哦我 !
我去深圳就一定要跟老公去, 因為佢唔會俾我一個人入深圳的 !

太貴的銀幣我唔會買的, 買就要用合理價 ! 鷹楊去 Kitco 買, 平好多 !

Bosco 提到...

回Charen Wan,
澳洲十二生肖銀有2個Series,Lunar Series I已經出曬12個(最後一個系老鼠),而家出緊既系Lunar Series II(第1個系鼠,同上一個Series Overlap)。
你如果真系想買Lunar Series I,慢慢上澳洲Ebay Bid會比你系香港街鋪買到既要平。

Charen 提到...

Bosco: Thanks! 感謝你的分享 ^_^
小金甲的我第一次去東洋買銀, 結果無買到生肖銀, 而係1971年的大力神法郎at $350、有Mexico女神at $300、Mexico奧運紀念幣$180

Charen 提到...

買完之後上澳洲ebay 才發現自己買貴左好多
e.g.非1971年的大力神法郎賣約HKD$250-300 , 1971年的在google找不到
有Mexico Peso 1968年 女神at hkd$250
p.s.個面很似joe兄個墨西哥咁有個有翼的天使拿著橄欖枝, 後面是隻大"朋鳥"鳥, 超靚和超型呀
Mexico奧運紀念幣$180 價錢相約

Charen 提到...

之後還去朗豪坊買左塊銀布@ $20
想了一會兒 , 沒有用到, 因為少少偏黃的銀幣才能凸出她們是真品, 唔怪得東洋老闆娘唔用銀布抹銀la, 當日還見到老闆娘個靚女千金添呀 ^_^
p.s.上水間銀鋪在2個星期之前結業了

Charen 提到...

而家做左卓越, 有平化妝品買了 ^^

Lisa 提到...

回 Charen Wan,
想知銀幣是平是貴, 把售價除於重量得出 1克的價錢就可以比較下 !

上水間銀飾店開返啦, 搬咗去新康街, 間舖早前在裝修所以見唔到 !

化妝品方面, 搽在面上的, 絕唔買平貨, 只買名牌 :)

Charen 提到...

引述Lisa:想知銀幣是平是貴, 把售價除於重量得出 1克的價錢就可以比較下 !

回Lisa: 唔係好明...囧?

Charen 提到...

姐係點計呢? e.g.頭2個都係1oz的, 可否用美元價計呢? e.g.silver 1oz=USD33
then USD33x7.79=HKD257.07 , 所以我買貴左HKD100蚊(350-250)

Lisa 提到...

你咁計是同純銀價比較, 當然會貴啦, 因為你沒計造銀幣的費用再加運輸費 !

1oz=31.1 克(gram)
1両= 37.425 克(gram)

把要比較的產品全轉去 1克就知乜是貴, 乜是平 !

Lisa 提到...

正確是 :
1oz=31.1035 克(gram)
1両= 37.429 克(gram)

Charen 提到...

回Lisa: 多謝你的意見 :)

小朋友心態都係買件「心頭好」收藏, 不會賣的, 所以collection呢d銀幣唔會買好多, 都係2個起3個止