2011年2月17日 星期四

旺角東洋買銀記 (二)

上星期見到有朋友在 Joe 網誌說東洋有齊鼠、牛、虎銀幣賣, 所以乘出去拜年轉去旺角睇, 點知得返 2oz 虎銀幣, 真係手快有手慢無得買 !
前天又見到個位朋友說, 又買齊一套鼠、牛、虎銀幣, 所以昨天幾經辛苦趕去旺角, 一落火車連飯都唔食, 廁所都唔去, 快步走去東洋, 最後好彩買到一套鼠、牛、虎銀幣, 不過每樣都剩返一個, 想買多個都無, 所以剛好有一個10oz 兔銀幣, 買咗俾自己當情人節禮物 !

銀幣都還是 Kitco 最平, 而Kitco 無賣的就可以去東洋買 !

東洋:
1/2oz 兔 = $180 無加價
2oz 兔 = $650 無加價
1oz 鼠 = $350 加 20蚊
1oz 牛/虎 = $340 加 10蚊
10oz 兔 = $3080 無加價

昨天還經過朗豪坊 Thomas Sabo 銀飾店買咗洗銀布, 20蚊一塊, 大上水買的四倍和厚 D, 所以用起來方便好多 !

38 則留言:

投資一丁 提到...

唔好意思,想問下如果想係KITCO買銀,手續麻唔麻煩?程序係點架?有網上開戶?

唔係好識,想請教。

匿名 提到...

Lisa,唔好意思,我八卦,我幫你代答:)
投資新丁,我都係電郵開戶.你叫kitco電郵application form比你,填好連同你的身分證副本電郵過去.拒地就會電郵回覆你的a/c no.
kitco tel:28277800
nlpsonia

Lisa 提到...

帶身份証上去就可以開戶口的啦 !
如果買得唔多, 帶現金去俾錢, 而如果買好多, 在開完戶口後可以先轉錢入戶口才訂貨 ! 有乜唔明可以打電話上去問 !

Lisa 提到...

回 nlpsonia,
多謝你 :)

投資一丁 提到...

Liza,剛睇左你既BLOG,俾現金既每1萬要俾20蚊手續費,而家都係依舊?咁好似開左account好d?

nlpsonia,電郵開戶方便﹗因為我唔可以成日到kitco...咁等email佢地先..

唔該哂兩位﹗

如果仲有野要注意請提點﹗thx﹗

匿名 提到...

投資新丁,$20手續費,本星期一開始已經取消,我睇完ANN報導後,自己親自打電話問過,確認取消了手續費.
nlpsonia

Lisa 提到...

朋友 ANN 已提醒我地, Kitco 由今日起唔再收個 20蚊現金費 !

匿名 提到...

lisa
你買銀幣個時會吾會要埋個膠合!?

Lisa 提到...

買時有乜包裝當然要保留, 因為是可以保護 D 金銀幣的 ! 無包裝的可以自己加玻璃紙袋住, 就如東洋個 D 銀幣咁; 東洋好細心在膠盒外再加多層玻璃紙袋仔, 可以避免 D 膠盒變花, 到時想賣出都無咁值錢 ! 而花咗的金銀幣(唔計膠盒)只可以賣回純金銀價格 ! D 9999 金和銀都要小心處理, 唔好俾重物壓住 !

Bosco 提到...

嘿嘿,前排東洋死都唔肯系澳洲番貨,問極個老板娘都話唔知幾時先番,我想拒見銀價系咁升(當時25到啦),唔敢入。。。所以等唔切,系澳洲Ebay一個個Bid拒番來。

匿名 提到...

我個人覺得 東洋個價都算ok的

兔年Kitco都賣成 $29x

東洋虎,牛都係 $340
鼠鼠都係貴 $10 而已

--
金電視

Lisa 提到...

回 Bosco,
唔知東洋貸源來之何處, 不過太少貨囉 !

回金電視,
東洋價平過大洋的生肖系, 所以才值得買 ! 用來投資, 絕對唔可以買太 overvalue 的東西 !

匿名 提到...

同意

Lisa 你有無買熊貓銀幣?

--
金電視

Lisa 提到...

金電視無睇我寫的[投資金銀手冊]?
我買咗 2010和2011熊貓銀幣, 而寫咗去邊度買的 !

匿名 提到...

Sorry, 無記性
XD

--
金電視

Lisa 提到...

唔緊要啦 :)
不過網上真係太多人無做功課, 一走入來就問一早已寫出來的問題, 所以 Joe 先會在網誌上加字句叫人先睇其他文章才發問 ! 所以依家個邊有人問舊問題無人再答啦 !

匿名 提到...

Lisa,你買咁多具觀賞性的銀幣,除了送仔女/孫外,有無想過將來真係會攞黎用?:)
nlpsonia

Lisa 提到...

回 nlpsonia,
將來的事無人會知, 如果只是買銀因為驚金融體系崩潰, 就只會買銀條/銀粒或最平的銀幣 ! 不過如果金融體系一路都健全, 拿住 D 銀真是悶死 ! 所以我走去買唔同的銀幣, 可以自已欣賞又可以一年送一粒俾 D 仔女, 孫仔孫女外孫當利是錢, 而佢地收到又開心, 開心過次次都收一個同一樣的銀粒 XD !

匿名 提到...

呀 我想買1oz銀熊貓

心心

Lisa 提到...

回心心,
2010年熊貓銀幣去大洋買, 但唔知佢地有無 2011年的 ! 我上次寫咗去中遠大廈買咗 2011年的 !

Bosco 提到...

大洋我前幾日問都系話要3月頭先有2011熊貓。

Lisa 提到...

回 Bosco,
咁去中遠大廈買啦, 都係個個價錢, 不過唔知有無成版賣, 可以打電話去問 !

Bosco 提到...

Lisa,熊貓對我來講系純粹儲,我每年買一兩個,唔會成板買,因為:
1)做投資,Premium太高
2)我有從1987年開始既熊貓,但明顯拒地D銀真系差D,尤其同Perth Mint既比。

Unknown 提到...

請教東洋地址電話?

Lisa 提到...

回 Bosco,
熊貓銀幣我都買好少, 夠派俾 D 仔女 !
而在外國, 澳洲出的應該認受性高 D, 不過如是用來收藏, 無祖國銀幣又點得呢 ? XD !

Lisa 提到...

回 Fi,
http://investtalk-lisa.blogspot.com/2009/12/blog-post_7620.html

唔記得加入[投資金銀手冊], 不過你都可以在[投資白銀]度搵到 ! [投資黃金]度就太多文章啦, 比較難搵野 :)

Bosco 提到...

Lisa,系,唔系見拒系租國野,真系唔買啊!但看住D設計同造工,真系不能不承認,祖國過去20年進步神速啊。

以銀幣計,我覺得Perth Mint真系做得好靚。我最中意系Kook,我儲齊左咁多年既,個Design同造工真系無得定。另外拒有只Kangaroo at Sunset既Proof Coin,又系好靚。

而既Legal Tender Coin來計,我最中意Mexico既Libertad,個Surface好有層次。

Lisa 提到...

回 Bosco,
我就睇中佢的 Baby 系 proof coin, 好想買, 不過太貴了 !

Bosco 提到...

Lisa,但Proof真系靚好多。。。。
個Premium相對銀價過唔過120%?如果唔過,都唔系太貴,Proof同常比UNC/Bullion貴1倍。又或者咁想羅,一,2年後銀價升一倍,其實你都無比到Premium羅。嘿嘿。

Imhung 提到...

澳洲的銀幣不錯,圖案每年都換,發行量也不高,只可惜背面都是老太太的肖像,實在美中不足.

Lisa 提到...

回 Imhung,
乜圖案都好, 最緊要價正貨實 !

Lisa 提到...

回 Bosco,
Baby 系 1/2oz 四百幾蚊, 就係等於 八百蚊 1oz, 貴成倍呵 @_@
不過好 cute :)

http://www.perthmint.com.au/catalogue/silver-coins-australian-bush-babies.aspx

還要無貨 !

匿名 提到...

Lisa, 晚安呀~ 昨晚見你買了咁多超靚生肖銀幣, 我都忍唔住今晚放工去了大洋, 有空看看我D 收獲, 不過自己第一次買, 好多野都唔識, 不知有冇買貴貨.....

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!HyM_GPWGHxwyRyh4dezq1KkfSg--/article?mid=679

謝謝你的提點, 我會努力儲金銀

兔仔上

Lisa 提到...

歡迎兔仔, 又多個金甲 :)

匿名 提到...

Lisa,
老虎 ~ 10G一個, 佢係五合一, 共50G; $900; 白兔 ~ 50G, 但貴過你好多呀,$850; $140*5 = 700, 0華......計起來我買貴了 $150, 買多個都夠啦

兔仔上

Lisa 提到...

回兔仔,
我買個日銀價低, 而今日銀價高好多, 所以會貴 D, 不過因為發行量少, 所以有收藏價值 ! 過幾年賣返俾佢會值錢 ! 而妳的銀牌上咗色, 所以也會貴 D :)

匿名 提到...

thanks 靚媽

我前年係大洋買左兩個1oz銀鼠 聽講佢貴過人的 不過就出名囉

心心

Lisa 提到...

回心心,
只要自己喜歡, 而銀又會升值, 可以保值又可以欣賞 ! :)