2011年2月10日 星期四

港股大跌 -455


去街返來睇電視唔知發生咗乜事, 所以一早遠離股市是明智, 又一証明日日叫人長揸股票只是催眠術, 而手上愈多股票的人就愈傷 !

8 則留言:

wahd 提到...

手上幾隻暫時仲ok無咩影響, 215,552,823.
有d金礦股就睇下金價生唔生性.

gogoldjoe 提到...

我去年10月25日清倉時23500點左右,四個月過去,恆指完全冇郁過!

Lisa 提到...

就係, 今年想在股市中賺錢都幾難, 不如專心去儲銀幣好過 :)

feifei 提到...

Lisa
你好呀...我現在好多時都會睇吓你個網誌架..多多指教!我自從金融海嘯後對股票市場MPF..基金一點信心都無,全部都係騙人嘅..每兩三年到時到侯就會有一次大時發生架啦...

Lisa 提到...

回feifei,
我一早說過, 股市好多人為因素, 是大鱷和莊家搵食的地方, 散戶入到去多數成為點心 ! 想賺錢, 一定要捉到最低位買入和最高位沽出才可以賺到錢 !
所以最好分散投資, 因為投資工具不只限於股票 !

feifei 提到...

但而家嘅強積金,退休金就一定要做....每月準時有錢比大鱷做點心....!

Lisa 提到...

回feifei,
你可以選港元基金, 雖然港元購買力貶值中, 不過好過股票基金蝕錢, 而等到股市在低位開始轉勢才轉中國股票基金 !
暫時中國會管制資產的升值, 所以股市有排都升唔起 !

feifei 提到...

Lisa

多謝你的意見呀!