2011年2月28日 星期一

全國首款「迷你金條」登陸天津


文匯報

香港文匯報訊(記者 李欣 天津報道)由黃金佳集團推出的全國首款「迷你」投資型金條24日登陸天津,既填補了黃金投資市場的一項空白,也大幅降低了黃金投資的門檻。

 據了解,「迷你金條」是黃金佳標準金條中的最新一款,也是最具靈活性的一款,全稱為「黃金佳標準克版金條」,是全國首款以克重為單位發售的投資型實物金條。該金條共分為1克、2克、5克、10克四種,品質均為AU9999(萬足金),由全國五大黃金集團之一的山東招金集團鑄造。購買價格為國際金價的即時報價加上每克18元加工運保費,回購的價格為國際金價的即時報價(無折舊費)加上回購檢驗費每克2 元。

12 則留言:

Charen 提到...

唔知深圳有冇得賣呢 ^^

匿名 提到...

個樣都幾得意,若果香港見到我都會買

--
金電視

Lisa 提到...

1克約四百蚊, 好多人都買得起 :)

金錢一一 提到...

點解有D綠色嘢嘅?

Lisa 提到...

回錢一一,
可能是影相時角度問題 !

Bosco 提到...

好,藏富於民。

另外,如果人民幣出現Hyperinflation,呢D就系救命稻草啦。

satan_wong 提到...

藏金於民..
諗法同宋先生所提出既非常相同..
值得留意..

Lisa 提到...

中國政府聰明, 要益大鱷, 不如益自己國民 ! 其實中國已有計劃增加自己金銀儲備, 不過唔會明講, 因為會俾 D 大鱷先炒起金銀價 ! Get 唔到的人只會走寶 !

匿名 提到...

Lisa 版主你好!近來想投資買金,原來有位朋友是從事這類似行業,閑談間他說有種另類的投資方法,就是在香港買條一公斤金條到國內轉售,每次可賺一、二仟元,不知你有否聽過?行得通嗎?謝謝。

匿名 提到...

我覺得呢個似投機多d!

ANN

Lisa 提到...

呢樣似是走私黃金多 D ! 唔好制 !
想投資黃金請看 [投資金銀手冊] !

匿名 提到...

Thanks Lisa