2011年2月11日 星期五

銀幣清理

最左邊兩個沒清理, 可以見到分別 ! (剛從銀行保管箱取出來)
洗銀布在銀飾店買, 6蚊一塊, 8x8cm, 所以好快用完 ! 明天要買多兩塊 ! (但因為是平野, 所以搞到兩隻手都黑曬 !
銀飾好似突然流行, 上水突然在同條街開咗兩間銀飾店 !

當年荷蘭是用銀幣的, 後來政府收返唔再用銀, 所以我貪得意, 每樣留返一枚做記念 ! 當年真係唔知銀的價值, 而銀幣的價值更加唔識, 我只把 D 銀幣掉在一個袋仔中, 咁多年搬來搬去都花曬啦 !

註: 後來先知, 唔好自行清理舊銀幣, 因為可以減去收藏的價值 !

10 則留言:

匿名 提到...

Lisa,你厘幾個銀幣依家已經係古董.另原來你住上水,唔怪得之你覺得利昌好遙遠.我好你少少la,但都覺得上環好遠.
nlpsonia

匿名 提到...

我閒去東洋問下價都好~XD

Lisa 提到...

1967-1975 都唔係好耐姐, 會留俾 D 仔女 ! 10蚊大個 D 好似值一百幾蚊港紙 ! 個時出是記諗幣, 但有客去我店用來買野, 所以我收藏咗 !

ido2 提到...

After ckm001 ban me .I feel stronger.more knowledge.

http://hk.myblog.yahoo.com/ckm001/article?mid=40365

#
david395 2010-09-13 16:43
depends on which market if you do value investing in Japan UK nothing return.
檢舉
CKM0012010-09-13 18:09

香港地炒輪與牛熊證

一年破產9次

Lisa 提到...

回 dwong395,
有人毒害新人, 而我地又阻唔到, 所以唔好理啦, 做好自己投資好過 !
在網上相遇是緣份, 讀到好文也是緣份, 而讀到教壞人的文章, 是個地人無運行姐 !

阿卜卜 提到...

我想問如果d銀真是氧化了, 用抹銀布可否把它變靚d?

Lisa 提到...

回阿卜卜,
你見到我的相是可以的 :)

匿名 提到...

FYI , Folli Follie 的抺布 $105

有兩層的, 售貨小姐 demo 一次俾我睇
入面黃色的用來抺走d氧化 (好似有d化學野)
出面啡色的用來抺"令"d銀面
用後好令兼唔會整污糟手

九龍灣有 Folli Follie

--
金電視

Lisa 提到...

回金電視,
謝謝你 !
我唔係成日出九龍, 所以用住平野先 :)

Lisa 提到...

見鬼, 間銀飾店過年前同我講會搬去街前幾間舖位, 剛才由街尾行到街頭都唔見有銀飾店 ! 睇怕要搵日出九龍或香港買啦 !