2017年8月31日 星期四

樓價續升:劉智傑直指「樓市隨時爆」!

on.cc東網專訊

差餉物業估價署7月私人住宅售價指數連升16個月。今年初接受《東網》專訪訪問、指本地樓市會於12至18個月內「爆煲」的滙豐銀行首位華人大班劉智傑再接受訪問,直指樓市太瘋狂,隨時會「爆煲」,投資者好難走得甩!

他表示,樓市「爆煲」不久將至,重申「我唔會改變睇法㗎,你睇下個(樓)市升得幾癲?!咁癲都有人買,咪隨時爆囉!災難就係咁㗎喇,唔會有人預測到!不過,預測到就識避,識避就唔係災難喇!」

他指現時市場上的銀主盤愈來愈多,反映癲價下市民難以承擔。有人繼續買樓,但買的只是樓花,「樓花就梗係買到,比得少少首期,不過銀行都收緊對樓花按揭審批,供樓都唔易!」

大班劉亦剛在其FB發文講市,直指股市亦會繼續癲,但宜思考開始減持的時機。「 今天是8月最後的一天,話尤未了,港股由內銀帶動,加上科網手遊股超理想的中期業績,恆指昨天狂升300多點,令人感到意外。美股亦由科技行業帶領納斯達指數向上,道指則只有輕微升幅;反觀大陸A股,股民非常冷靜,指數變化不大。」

「9月股市究竟會變成怎樣,我也不太清楚,但要認真思考開始減持的問題,長期持有的貨底除外。」

1 則留言:

RYAN 提到...

都講咗好多年會爆煲,呢個煲都蘊釀咗好耐吓。