2016年4月25日 星期一

Money Honey:今個黃金周勢必褪色

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 五一小黃金周未到,香港酒店已劈價救亡,內地訪港旅客數目無大起色,Honey最近跟賓館出牌顧問聊天,佢話旺角的賓館房租減到每晚200蚊,生意都好淡薄,但蝕住都要做,市場上多咗好多賓館放盤,但當然無人問津。

中高檔酒店就算唔減房租,都搞二送一晚或自助餐券,成功吸引一班想住好少少的遊客。低價酒店和賓館就簡直捱打,walk-in房租標到幾高都無用,上格價網便一目了然。以下周一(5月2日)入住一晚雙人房為例,西環某3星酒店收276元,佐敦同級酒店收320元,而且呢個價位嘅選擇唔少。

價錢低處未處低,住宿平台Airbnb顯示,在尖沙咀租個床位只要101元,Hostel內籠睇落幾型又企理,好過住劏房多多聲。以上價錢全部未計手續費,但兩個人200幾蚊搞掂,怪唔知得有人形容本地酒店業慘過沙士。

Honey發現本地大型連鎖旅行社唔止sell酒店,仲有大量本地賓館供選擇,由5星至無星都要撈埋,整個旅遊產業活在寒冬中,今個黃金周勢必退色。

財經分析員Money Honey

沒有留言: