2018年1月21日 星期日

轉色

不嬲都好鍾意紅色, 原來紅不利本人同老公, 所以要轉色 !


衣物都漸漸掉曬啲紅衫, 原來本人好多紅衫, 但有些都買咗十幾廿年啦 !

 

李居明說:

冬天(11月8日至2月18日)出生人要著紅色, 因為需要火 !
春天(2月19日至5月4日)出生人要著金/白/黃色, 因為需要金 !
夏天(5月5日至8月7日)出生的人要著藍/黑色, 因為需要水 !
秋天(8月8日至11月7日)出生的人要著綠色, 因為需要木 !

 

其實本人以前最唔喜歡的顏色是綠色 !

5 則留言:

william T 提到...

其實我覺得你幾勁,保持终身学習
仲要电脑及投資可算係最多變數及難以掌握的

Lisa 提到...

做人一定唔可以停落來, 會悶死又同世界脫節 :)

Joesph JJ 提到...

可能你以前是按相伴的人而選顏色, 以前你老公後生, 當然要著紅衫來搶他的目光嘛! 哈哈哈,

現在....... 嘻嘻.... 唔好講你老公, 就算我..... 都唔想日日見住左近的人著紅衫啦, 會血壓高D咖, 呵呵呵....

Master NLP 提到...

你轉咗色,我唔慣XDD

Lisa 提到...

呢個色彩都唔錯 XD !