2014年9月3日 星期三

等.一個人.蟹民

今日恒指升成5百幾點, 又一班人高位搶貨 !

蘋果日報

每一日,這個時間,這間咖啡室,都有一個極具氣質的高貴女人,坐在靠窗的那個位置。長髮美人、精緻的咖啡室,把這一切唯美的事物配搭起來,根本就有如置身電影場景。我不知道她姓甚名誰,唯一知道的,是她每日都不停的,不停的嘗試打出一個電話,但從她失落的表情,我就知道,電話的另一端,根本從未打通過。

到底,她每日尋找的那一個人,是不是一段想愛而不能愛的愛情?出於好奇之下,這一天,這個時間,我選了靠她最近的位置,把耳筒塞在右邊耳仔,邊聽著收音機財經台(原諒我作為一個經紀的職業病),邊希望為她打氣。如果幸運的話,說不定可與她一起迎接這一通等了又等的電話。

這 一天,她開始她的例行工事,瞥見了一個未知的電話號碼,只見她不停的,用那纖幼的指尖反覆按「Redial」。而我耳筒中的電台節目主持,亦循例地報恒指 點數。就在電台財演說話的時候,終於,眼前的她可以將電話安定的貼著耳朵,眼看她那充滿希望的眼神,我就知道,我的祝福是有用的!

「喂?」從那顫抖的聲音就知道,她心情應該很激動。「大師…」奇怪,為甚麼跟的右邊的電台聽眾聲音重疊,難道…「我想問我1.98元買第一上海(227),幾時返家鄉?」

晴!天!霹!靂!

呢一個一直喺我心目中嘅女神,每日鍥而不捨想搵嘅人,竟然係財演!我知錯,錯就錯在自小先入為主,以為靚女背後一定有個浪漫、淒美、夭心夭肺的愛情故事。我應該要提醒自己,當Hello Kitty原來唔係貓,香港小姐唔係選靚女,世界根本冇嘢係必然!

冷靜落嚟,將精神集中喺財演的回應:「哈哈哈!甘叻1.98元呢個位都比你買到。」嘩!呢句「哈哈哈」,如果我聽到真係會喊出來,要知道1.98元,最近只 係8月6日出現過,係7年半以來最高最高嗰一個Point,而升到呢個高位後,唔好話冇得升,之後仲要被大戶洗倉,早兩日最慘跌到去1.38元,高位跌足 三成!

被寸後,她眼中那一泡眼淚不住的流下,眼珠一滴接一滴,沿著她的面頰下跌,就彷彿看一次第一上海被大戶洗倉時的股價圖。

此 時,主持還要落井下石,「唔係笑你,但真心覺得你叻。你望下個圖,潛伏N年都唔買,滬港通都講咗咁耐,4月、7月兩個月都破位,你又唔買,講近啲,8月4 號支大陽燭你都唔買,偏偏8月6號先接火棒。」財演搭嘴:「不如你以後打多啲電話上來,我哋需要你咁有指標性嘅聽眾。哈哈哈…」

一輪笑聲後,電台傳來「Doo…Doo…Doo…Doo…」Cut線後的聲,她趴在枱上哭起來。又是一個唯美的畫面,但我唔會來擅自加入美麗的幻想,正如我唔會再對2017真普選存有任何幻想一樣。我走近,坐在她的對面位。

「我啱啱聽咗電台,你買咗好多咩?」聽到我主動問及她的傷心事,她忍不住抬起頭,訴說佢嘅心路歷程:「4月初聽到滬港通後,我見幾日升咁多,我唔敢買。之後隻股真係跌返落嚟,我就冇理。去到7月,佢開始行,我想買,但又驚,諗咗幾日,見到佢係咁升,心諗個勢咁勁,於是問銀行朋友,佢話呢隻嘢OK,於是決定瞓身 博一博,點知就摸頂…」

散戶就係散戶,永遠以為做銀行就一定識股票,「呢隻嘢OK」呢一句,一聽就知係「Hea答」。Hea嘅程度,等如 有人問我買邊隻股好,我答:「買盈富基金(2800)。」一樣咁Hea。散戶心態,唔信自己,反而去等得到一個唔識股票嘅朋友嘅認同,呢套邏輯同「中央是港最大的民主派」呢一句說話一樣,諗一世都唔會明。

看見佢標緻的臉喊到對眼紅晒,的確我見猶憐。我於是決定,「我做股票行嘅,如果你信我,不如沽晒第一上海止蝕先,然後買呢一隻…」我喜歡在餐廳杯墊上寫字,很是電影的橋段。我寫上一個股票號碼。

「真係得?」「信我!呢隻話賣殼!升硬!」

佢果然真係用手機登入證券戶口,啱啦啱啦,快盡早止蝕第一上海,快啲快啲…

快啲狂掃我嗰隻,反正我今朝要出貨出唔到!

散戶心態,永遠擺脫不了number降的魔咒。唔知頭唔知路就幫人接貨,俾大鱷食咗都唔知。雖然佢好靚,但…

在孤獨的投資路上,靚,係冇著數的。

「我1.49沽晒啦,我用全部錢買你嗰隻啦,你睇。」她向我展示手機內的交易紀錄,個、十、百、千、萬,5萬蚊?所謂「全部錢」就只係5萬蚊!5萬蚊我出到幾多貨呀?

「呢度真係你所有錢?」「係呀,係我股票戶口嘅全部錢架啦。我呢啲咁驚青,最多都係敢用5萬去投資,其他錢都做晒定期啦。」

聽到之後,我呷了一口咖啡,望一望第一上海,今日升咗7.3%,報1.61元。



千頌C@堆填區

2 則留言:

Kim 提到...

23000又話高, 24000又話高, 25000又話高. 好想打仗嗎? 永久停火了, 咁學你話齋咪要再上囉, 又乜問題呢?

Lisa 提到...

天有不測之風雲XDDDD!