2018年2月25日 星期日

旅遊人生- 童年篇(上)



 1960年 West Papua New Guinea, 拿著影相機的表姑丈已一早不在人世 !

就如大仔說的, 我地是一代傳一代, 爸媽帶小孩出去遊玩, 我地會帶我地小孩出去遊玩, 而佢地都會帶我地孫出去遊玩 !

 

本人細個時, 父母會帶我地去森林野餐, 自己帶飯和糕點, 而肉類就當地打擸直燒來食, 有野豬和鹿肉 !

 

爸爸以前是神槍手, 在荷蘭都有入槍會, 比賽攞獎杯, 只可惜英武一世, 歲月不留人, 依家92歲人腦退化好多野都做唔到啦 !

 

本人想起好心痛, 但呢樣是人生必走之路, 因為你我都會老 !

沒有留言: