2018年2月26日 星期一

旅遊人生- 年輕篇(中)

本人不是鍾意旅行, 而是因為仔女和老公, 唔想佢地悶在家, 所以一有紅假就會計劃行程, 帶佢地出去行一轉 !

本人因為暈車, 坐乜都暈, 最好步行和踩單車, 而自己開車都唔會暈, 但坐人車就暈 ! 辛苦暈浪程度: 船>飛機>汽車>巴士>火車, 有時暈到想死, 就連老公都沒明白過 ! 最好是可以留在家, 年輕時喜歡睇書, 而依家最好日日可以對住部電腦 !

一些旅行經歷, 不是全部, 因為有些無咗相片:

1980年第一次同老公坐飛機去英國倫敦

當時以為英國同荷蘭一樣, 去到火車站就可以買票上火車去到任何一個城市, 點知英國大荷蘭好多, 只在倫敦就有好多個火車站, 去錯火車站就去唔到你想去的城市, 而火車班次不是太多, 所以失預算沒能見當時住 Leeds 的三妹 !

 London Bridge

1982年荷蘭 Stein 渡假村和叔仔一家三口自駕一齊去


老公和兩個仔都識游水, 本人就識少少唔叻, 所以如果大家跌落水, 老公會先救個女 !


1983年同老公去法國巴黎和二妹兩公婆坐火車一齊去

法國野好貴, 所以無買到野, 而最好吃的是新鮮出爐法國牛角包 !

1983年荷蘭水壩

當時和叔仔一家三口, 二妹一家四口一齊自駕去渡假村 Andijk 住一晚, 第二日去遊水壩才回家 ! 在荷蘭去渡假村, 我地多數會帶電飯煲、米和罐頭食物自己煲飯食 !





1983年荷蘭 Slagharen 主題公園 





1984年荷蘭海灘 Scheveningen

當時和叔仔一家三口和他朋友一家三口一齊自駕去 !


1984年德國 Fantasia Land

當時和叔仔一家三口和二妹一家四口自駕一齊去, 先去德國住一晚酒店, 第二日去主題公園玩, 之後駕車去盧森堡 Holliday Inn 住一晚, 第三日出去市中心玩, 之後又駕車去比利時布魯塞爾住一晚酒店, 第四日玩夠就回家 !





1984年荷蘭小人國 Madurodam


1984年荷蘭野生動物園 Beekse Bergen Saffari Park

當時和叔仔一家三口一齊自駕去 !


1986年台灣 - 台北、花蓮、高雄、阿里山

當時和仔女在荷蘭的中文學校搞的團一齊去, 還帶四弟和六妹一齊去 !


去完台灣我地就順路來香港渡假 !

1987年荷蘭渡假村 Weert


只有我地一家五口, 大仔參加獨木舟比賽, 雖然輸咗, 但都好玩 !

1989年新加坡-馬來西亞遊

當時和叔仔一家四口跟旅行團 !





1992年深圳銀湖渡假村 

當時和叔仔一家四口一齊去 !


4 則留言:

猛虎勇士 提到...

Lisa 姐後生好靚女😏
似黃淑儀!

Lisa 提到...

我不是最靚也不是最醜 XD !

孻姑 提到...

Lisa姐的兒女們細細個就機會旅遊見識世界,很幸福呢 ;)

Lisa 提到...

小朋友要多見世面先可以學到知識 :)