2018年3月30日 星期五

銀行櫃台入人民幣要收費 ?

網上流傳, 中國銀行櫃台入人民幣要收費 !

因為本人暫時唔會去中銀入人民幣, 所以沒知真假, 只知交通銀行規定在櫃台一人只可以入兩萬人民幣, 而其他銀行沒見有變動 !

近來真是好多人在銀行櫃台入大量人民幣, 有次本人都等到發火 !


www.baby-kingdom.com

由今星期開始,中銀櫃檯入人仔要收手續費, 但入存款機不用, 但存款機比人打爆曬, 問佢話咁做全新資金定期係咪要收, 佢話要,痴線!

5 則留言:

12號 提到...

網上傳言,不可盡信。

Lisa 提到...

我下次去中銀都會問清楚 :)

Lisa 提到...

銀行政策有時真係麻煩 !
我有次去中銀櫃台, 由聯名簿仔取現金, 把一部份想存入網上戶口, 點知個姐姐說唔得, 妳要去入機就可以, 傻的嗎 ? 我就下次須要辦野時, 先把現金入戶口, 咁又得, 有乜分別呢 ? 由第二度取的現金就可以, 由戶口取出就唔得, 個現金又無記印 !

simon740@ymail.com 提到...

迫人用數碼貨幣既計仔!

Julian 提到...

It is true in all BOC branches in MK, you have tons of ppl depositing large bulk of RMB cash, so annoying