2018年3月24日 星期六

李居明電台說大灣區

李居明說, 香港發展已到頂位, 好難再大升, 只有三個行業才可以做得住: 飲食業、 旅遊業和風水師 !

八運利西南, 但2024年轉入九運, 而九運利北方 !

由2019年起至2024年呢5年是轉變年, 大灣區大動土木 ! 大灣區包括: 深圳、東莞、 中山、 佛山、珠海等等 !

香港2019年起都會有好大的變化, 因為高鐵和港珠澳大橋的開通, 香港不再是中心, 而擴展溶入大灣區 !

所以想發達的年青人一定要向北走, 因為如果你依家唔去落種子, 2024年後的20年起飛年, 全部野已貴到你落唔到腳啦 !

成日見到網上好多人說, 如果可以去回沙士價, 一定會用全部身家買樓, 而依家的機會, 就睇你識唔識去把握 !

6 則留言:

lyn 提到...

八運利西南, 但2024年轉入九運, 而九運利北方 !

八運 - north east?

九運 should it be "SOUTH" or "NORTH" ?

Lisa 提到...

八運 - south-west

九運 - north

Unknown 提到...

九運,南方要見水。印度發過豬頭。
九運,北方要見山,開俄羅斯盛世。

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Lisa 提到...

我就見到大師說, 八運西南見水是吉, 而九運要北面見水才是吉 !
我屋企依家西南位見到對面大廈的泳池 XD !

提到...

亂講!!!

九運時是去了南邊