2018年5月24日 星期四

【鷹君爭產風波】羅老太母親節唔多開心

又唔係無錢, 為錢煩惱值得嗎 ?


on.cc東網專訊

唔知大家剛剛母親節過成點呢?不過鷹君集團(00041)羅氏家族大家長羅杜莉君(羅老太)好似就唔係過得幾開心嘞。

羅家孻仔羅啟瑞尋日(5月23日)喺佢旗下公司股東會之後見傳媒,兩度哽咽咁講咗媽媽嘅苦況,話母親節前一日羅老太堅持唔使大家幫佢做節,於是正日羅老太就獨自留喺酒店房。「你估佢等咩呢?佢好錫嘅仔女同子孫去咗邊度呢?」。

其實自從發生家族爭產風波之後,羅氏家族就分成兩大陣營。羅啟瑞表示,最終只得佢、二哥羅旭瑞與二姐羅鴻鏇同媽媽慶祝,唔支持媽媽取回羅氏家族信託基金資產嘅陣營就冇出現。羅啟瑞又話,媽媽嬲仔女唔會多過五分鐘,希望仔女放低爭拗,做應做嘅事。

羅老太告滙豐國際信託案下周二正式開審,羅啟瑞話媽媽嘅工商銀行戶口終於解封,可以攞錢畀律師費。不過呢兩日仍有家族成員騷擾媽媽,話媽媽攞唔返啲資產。羅啟瑞希望對方自重,又勸其他兄姊回頭是岸。

沒有留言: