2019年10月18日 星期五

雅居樂:肇慶建小區對象不限港退休公務員

信報財經新聞

香港警察隊員佐級協會主席林志偉向會員發信表示,協會聯同香港政府華員會與雅居樂集團(03383),構建一鄰近肇慶東站,具有「港式生活」特色的社區 「肇慶香港城」。

雅居樂指出,計劃在肇慶市建設一個具有香港體系特色,打造適合社會各階層人士退休生活的特色小區。銷售對象是各階層人士,當中包括但不限於香港退休公務員。目前雅居樂與當地政府就合作條件及細則仍在接洽溝通之中,細節有待進一步協商。

公務員事務局回覆傳媒查詢時表示,不評論個別個案。發言人表示,公務員如以員工協會或同樂會成員身分,索取或接受商人或公司給予該員工協會或同樂會提供的折扣,如果其他私人公司的員工同樂會等組織,也可按照同等條件享有折扣,而該公務員與有關商人或公司,並無公事往來,便毋須申請特別許可。

12 則留言:

JJ先生 提到...

我JJ係外國住咁多年, 覺得最驟忌既係.... 住係唐人街, 因為咁樣, 就係擺明話俾人家知道, 同人家格格不入, 某些人如果有心來攪我地, 就來唐人街攪呀! 而我同當地人住係同一區, 目標唔大, 遠睇我時, 跟當地人無分別.

當地人中大多數人係唔會有心來攪唐人, 其中少數想攪的人, 一定會俾當他本地人阻止. 所以, 同當地人住係同一區, 相對會安全好多呀!

同一道理, 係上邊, 只要官媒口徑一轉, 或有人要攪香港人, 就會去香港城攪呀! 危險好多咖, 咪以為住係香港城可以同聲同氣呀! 哂氣啦, 我JJ以前成日俾人罵我唔似香港人, 原來很多香港人心裡, 成日想著香港人係應該點樣點樣 STEREOTYPING 呀! 傻咖, 移民去到外地, 入鄉隨俗, 這個是必要的, 除非退休享清福, 不問世事, 咁唔係可以一班香港坐埋一齊, 為為為為囉!

simon740@ymail.com 提到...

班黑警會講:我地幫政府做甘多野,要比錢既詳,問淋病政府攞!唔係就爆大獲!

Raymond 提到...

Simon 係個死淨把口,冇能力,亦都唔肯去移民嘅仆* !咁唔鍾意香港就快啲去外國死啦! 我知! 冇能力呀嘛!

JJ先生 提到...

我就十分懷疑, 港人住係D乜乜國內的香港城, 比住係美加D唐人街更危險呀! 任何賊匪謀財, 就想起香港城了, 還有肇慶那邊好多人由廣東+福建山區過去, 而那些被人重金請落來香港, 係褲林酒家打蠆果班, 聽說都係由福建山區來的, 這班友打過香港人後, 就會視你地住係乜乜香港城D人係肥羊, 任意湯!

港警住上邊乜乜香港城, 其實不會有太大安全呀, 97回歸時什麼港人優惠乜乜, 到2002年時, 已經無啦, 即係話5年後, 國內香港城的保安程度, 就不會再係當初同一等級呀!

何必咁呢? 住幾年後就唔安樂了, 不如留係香港? 香港咁安全, 只要港警做好本份, 公平執法, 唔好激怒香港大部份市民, 留在香港安居樂業, 不是好嗎?

而且, 連搬入大6都要住香港城, 就唔洗移民歐美了, 我地以前係因為97而移民, 如果唔係有送中法/612/721/818/831/101等等, 我已經係香港買定個單位, 準備回流了, 現在回看, 我地97移民而咁耐都唔回流, 個決定係十分正確呀! 23條已經警愓左我地, 今年一連串事件, 己經叫人對中共絕望了!

simon740@ymail.com 提到...

Raymond一條藍屍, 死番大灣區住囉, 係香港住失禮你呀!
甘能鍾意大陸, 翩上去啦!落來把能!

Raymond 提到...

你去英國食洋腸啦! 死漢姦!

Raymond 提到...

Bingo一篤穿你呢個生命輸家! 你唯一最叻就係點樣去輸!

Lisa 提到...

JJ先生又跟唔上局勢轉變了...........大陸依家愈來愈安全, 就係要多謝人面識別系統, 好多人都唔敢做壞事了, 因為好易俾警察捉到.....

肇慶樓好平, 60萬都買到, 在深圳就買唔到啦....

JJ先生 提到...

國內人面辨識, 我幾年前都已經講左, 我對這方面的認識, 不會太低.

個系統, 係大路上會密集D, 係小區裡就唔會多呢, 如果一切都是發生在小區和鄰近區域, 沒有大路, 跟本就唔夠視頻來還原案件. 而且系統維修好貴, 成日要換視像頭, 正如我講, 新區會有錢維修, 但一到城區老化, 安全等級就下降!

所以, 置業一定要買當地中產以上的區域, 而沒有小路連接其他區, 不單有錢維修, 而且不會有區外人來攪事. 無可否認, 國內現在新起的居民區, 出外行大路或大門, 是安全很多. 集中重點來監控.

對不起, 我要講講98年印尼排華的往事, 聽說, 當時很多當地華人都是聚居於小區裡, 只是面對不對比的暴徒, 就顯得失效了.

都見到721? 一群人入港鐵站內打人, 所有監控系統會都失效, 點解? 示威者打爛? 唔係囉! 係有心人有法不執囉! 當香港人被人大規模惡意醜化後, 住國內的香港城, 會否像721?

我原本計劃係元朗新型屋宛置業來回流, 但721後, 屋宛內D人人心惶惶, 個個都係有需要買野時, 才敢出大馬路

JJ先生 提到...

置業唔好貪平, 羊毛出在羊身上, 好多社區和保安配套, 係要錢來建設, 也要錢來維持運作, 總之, 唔想洗錢買安保, 就唔該平時同人講道理, 心平氣和, 社會上唔好咁多不公平, 就會安全好多, 單靠人面辨識的安保系統, 無用咖, 是要好多錢和人力物力咖!

JJ先生 提到...

我JJ現在不回港, 去左週遊列國呀,

我以前返港時, 成日通山走, 721後, 真係再唔敢係香港通山走了, 好怕呀!

去國內小區探朋友, 我都好小心, 通常係大路等朋友出來陪我入去.

Lisa 提到...

傻的, 點解要分大陸人/香港人, 你去到大陸都會本地化啦.............


你後生, 如果著黑衣就驚姐, 我地老人家驚都沒驚過, 只是怕無港鐵搭, 而也不會想阻警察做野, 所以示威時不會出街........