2019年10月13日 星期日

正式宣傳飛踢,界刀,火燒狗車,打爆便衣狗既手足就係革命榜樣

https://lihkg.com/thread/1651656/page/1

#1警犬(收成期)1 小時前
Hyperkick手足:見到狗就打佢老味,打到佢訓低,等佢次次咁開心落單捉人#kill#pig
火燒狗車手足:將雞尾酒既用途發揮到極致,狗仔支援既路途中隨時左一個右一個變紅燒狗頭#cooking#pig
打爆便衣狗既手足:話俾對家聽做臥底隨時會無命,抵撚死#:-[#pig
界刀既手足:今日已經開咗破窗,之後我地唔會再驚殺狗#mock#pig

最緊要係咩?

佢地已經付出咗人生同前途去做真正有攻擊力既野,如果我地一輸佢地全部係監倉過世#:-[#pig

所以大家要再企前啲,見狗就衝!見保皇黨都要衝!我要佢地全部一係訓低一係走難#:-[#pig

只要我地贏咗,死去既手足先可以沈冤得雪,呢班手足先可以無罪放番出嚟#kill#pig

要諗點贏,唔好諗點樣幫佢地打甩罪!只要贏就唔駛諗有無罪#drum#pig#drum#pig
我要每隻狗以後企出嚟都提心吊膽,佢地班細路個個抑鬱到死




4 則留言:

路人甲 提到...

剛剛晚上已有人在旺角用土製炸彈, 用電話來引爆, 他們已不只是暴徒, 是一羣分離恐佈份子, 現在出入都要必需小心!

Lisa 提到...

愈來愈亂.....李居明說, 11月8日至12月8日是最差的月份....

simon740@ymail.com 提到...

炸彈?
邊個想嫁禍邊個放囉!
最大機會係工聯會班人, 1967年放唔少, 仲炸死一對無辜姊弟!
為政治目的,濫殺無辜係佢地天性!
689都有機會利用黑社會放,制造恐慌!迫大陸出解放軍!
何君堯恐怖分子有極大可能, 佢先前既元朗恐襲係人都知,聯合國應該通緝佢送上國際法庭受審!

simon740@ymail.com 提到...

唔好太偏激, 佢地想利用你地, 停左個區選, 不要中計!