2019年10月22日 星期二

去加泰集會會得罪西班牙,可能仲會得罪歐盟同美國等好多國家

https://lihkg.com/thread/1668250/page/1

#1鳩硬冇親戚1 小時前
去加泰集會,請想清楚自己條國際戰線。
人權法都未過,有機會一鋪就輸番晒。

國際上,講緊加泰搞獨立,美國歐盟等多國已經表明唔支持加泰獨立。
依家你咁樣搞一搞,本來中立甚至支持香港示威者既人,有機會會俾共狗帶風向話我地搞港獨。從而變成唔支持我地。

我地條國際戰線,係盡可能搵猛料既國家去聲援我地,不要向弱者靠攏,支持國際間冇發言權既人做乜鳩????
我地得到西班牙支持/中立,總好過得罪西班牙,推西班牙去對家。

記住,加泰個情況不同香港,國際上好多人已經反對加泰獨立運動。
我想講個集會一定會得罪西班牙神經,
可能仲會得罪歐盟同美國等好多國家。
值得咩???????

敬請各位懸崖勒馬,保持警覺,
人權法一日未過一日都唔好亂搞加泰條線,
共產黨一定會滲透幫我地做柒事,我唔想國際戰線俾人一鋪清袋。

ps:認清國際戰線係支持香港行一國兩制,河水不犯井水,不是港獨,你支持獨立運動等於自取滅亡,你想獨立可以,但絕對不是現在搞,最基本都要昆左共匪拿左個真普選做公投。
 
 

沒有留言: