2019年10月23日 星期三

所羅門又出post: 傻仔你贏唔到粒糖,輸又輸間廠呀

https://lihkg.com/thread/1670854/page/1



3 則留言:

JJ先生 提到...

看來現在很多人都在恐共, 如果唔係, 就唔會有咁多人同情/唔反對這個"未必贏粒糖, 但輸間廠"的傻主意?

一日都係林鄭硬推送中, 又有河昆妖的721等等事出來, 再有港澳辦叫群眾鬥群眾, 嚇到所有人都恐中, 真係懷疑這班友全都係25仔, 名為同佢老闆做野, 實際裡同佢老闆倒米呀!

老美當奴友這年裡, 屢屢得手, 先係佢係老美國內組建"反中部隊", 721影片傳到老美民眾眼中後, 佢現在唔洗再做黑面了..... 大把人塊面仲黑過佢, 佢可以轉做白面了.

simon740@ymail.com 提到...

當美率先通過香港民主法案, 大量中資,中.港官員在美資產將有機會全數被充公填數!
其他歐洲國家都可引用相同條例用於抗衡中國, 點解唔做? 無事就放埋一邊備用!

Raymond 提到...

simon同埋啲曱甴, 一生人最叻就係去輸! 不斷輸凸! 繼續去輸唔識停手!