2020年5月24日 星期日

任志剛:立港國安法助鞏固港國際金融中心地位

NOW財經

【Now新聞台】行政會議成員金管局前總裁任志剛表示,訂立香港國安法有助鞏固香港國際金融中心地位。

任志剛指,去年六月起的遊行示威,暴力、具恐怖及分離特色活動,令人不安,不有效遏止,香港會變得永無寧日,削弱香港國際金融中心地位,強調香港絕不能被外國勢力利用,作為打擊中國的基地,訂立國安法有法律、制度、執行機制,維護國家安全,令香港重回安穩。

他指立國安法消息,無疑為香港金融市場帶來振盪,但相信並非擔心國安法,而是對美國有可能藉此採取進一步打擊中國行動,甚或將金融「武器化」。

他指如美國將金融「武器化」,會令國企不能在美國集資,中資概念股會回歸,又或中國加快人民幣國際化,香港更能發揮國際金融中心功能。

16 則留言:

SaSa 提到...

黑暴又搞到香港亂七八糟, 快d立国安法拉晒班人啦

Raymond 提到...

三元九運 2024年開始 只係旺港島北邊由西環向天后一帶. 應曬數. 千萬唔好聽李居明呢類型冇料到靠睇報紙嘅江湖術士.

平行宇宙 提到...

自从我看到这个所谓的李居明居士竟然在youtube 说为口罩加持。我就知道这个所谓的居士竟然可以这样白痴和无知!

Raymond 提到...

中國行緊一省一城市政策, 所以嚟緊亦都並非所有大灣區係得,主要只係深圳,亦都唔係全個深圳得, 主要係科技區, 例如南山區, 同埋某啲真正高尚住宅, 深圳好多樓價亦都係假嘅, 係有價冇買家. 因為就算你平賣 政府都要你畀返咁多稅. 所以你會見到好多地方喺大灣區, 價高但係冇人買.

Raymond 提到...

講到埋尾 全國內以及國外最有競爭力嘅人會去兩個地方,一個就係深圳科技區,金融區.以及香港嘅金融區 . 各地嘅價值係講嗰區嘅人住嘅質素.

Lisa 提到...

走者看吧.............

Lisa 提到...

對我來說, 深圳是我樓的位置, 方便來往香港, 而大灣區是好平, 但對我來說太遠了, 因為我最怕是搭車......唔係去中山買兩個大宅, 而深圳就出租, 咁就一流.....不過一諗到搭車就怕怕.......

Raymond 提到...

我唔係話深圳唔好. 深圳係好好. 但係好睇邊區最好唔使講一定係南山附近.但係例如我有啲朋友買咗青湖(地鐵尾站) 表面上好似升咗三倍. 但係 嘗試 沽出去做冇人肯用呢個價買返.我頭先講稅務問題亦都令到佢唔肯平賣.

Lisa 提到...

在大陸樓宇買賣, 稅是買家俾的.....賣家是凈數落袋......

Raymond 提到...

賣方需按成交價繳付增值稅及其附加稅 (成交價 /(1+5%)×5%*(1+6%))

https://www.midland.com.hk/property-news/%E5%8C%97%E4%B8%8A%E7%BD%AE%E6%A5%AD/%E5%8C%97%E4%B8%8A%E8%B2%B7%E8%B3%A3%E7%89%A9%E6%A5%AD%E6%9C%89%E5%93%AA%E4%BA%9B%E9%A1%8D%E5%A4%96%E9%96%8B%E6%94%AF%EF%BC%9F/

Lisa 提到...

(住宅類,滿 5 年(含 5 年)且是家庭唯一住房免征)

Raymond 提到...

大陸買賣樓宇. 其實比香港複雜好多.

Lisa 提到...

[大陸買賣樓宇. 其實比香港複雜好多.]

呢樣是真.....以前好簡單, 依家要簽好多野, 所以一定要經信得過的經紀或新盤信發展商, 所以選發展商也是好緊要....

Lisa 提到...

而在大陸買樓是自住或收租, 住房不炒........

Lisa 提到...

所以location都好緊要, 自住可以遠D, 收租就要在旺區......

Raymond 提到...

冇錯. 所以我都有諗過住珠海區, 因為好多人如果仲有資產響香港,可以隨時揸車或者搭車, 經珠港澳大橋一日之內來回,睇醫生,管理物業乜都得.