2020年2月15日 星期六

「東涌富婆」2250萬沽尚御 蝕479萬離場

星島日報

區內代理指,九龍塘尚御1座極低層D室,1614方呎,屬4房間隔,原以3000萬放盤,累減750萬,以2250萬成交,呎價約13941元。據悉,單位由有「東涌富婆」之稱的唐姓資深投資者持有、原於2010年以2728.7萬購入,現帳面虧蝕約479萬,蝕幅近18%。

1 則留言:

JJ先生 提到...

如果無按揭, 當然賣後還剩2千多萬, 富婆仍安在, 但是如果做9成按揭(當然有人俾第二按揭佢)呢..... 咁就變, 尚欠200球呀, 噢..... 富婆變..... 唉..... 現今情況下, 未來10年都好難賺番返來填這個大氹呀! 希望佢第二按揭人唔會搵黑社會來收數...... 往下情況, 實在不敢想像了.

那年98年,你年杰都未同荔枝小姐都未結婚, 照正路荔枝小姐筆按揭數, 本來唔洗佢咩嘛, 求其叫荔枝小姐破產, 由佢養起幾年, 7年後連個仙都唔洗還, 但係佢係咁接戲接到受傷, 都要同荔枝小姐咩起條數, 就可以知道這筆按揭數係唔會照正路來收了....