2020年2月15日 星期六

深圳遏制疫情 乘坐地鐵需進行實名制登記

星島日報

作為廣東外籍人口最多城市之一,深圳近日為加強追蹤新冠肺炎患者,密切接觸者的行蹤。深圳地鐵宣布,自周日(16日)起,將在全市所有路線實施實名制乘車,乘客需掃描二維碼(QR Code)才能進出車站。

公告顯示,疫情防控期間,深圳地鐵全網單程票、日票將暫停發售。乘客通過案件測溫後,使用普通深圳卡、計次卡的乘客在進站時,需掃描二維碼完成實名制登記才可進站。使用邊門進入的特殊乘客群體,在車站邊門外掃描二維碼登記個人訊息,或提供有效證件,配合人工登記。

另外,深圳地鐵全線已建立「同乘信息系統」,確保所有列車每節車廂「一車一碼」 ,乘客上車後,只需掃描車廂內的二維碼,即可在後台生成出行信息,方便疾控部門排查疫情。

6 則留言:

Raymond 提到...

https://aim4truth.org/2020/01/28/proof-coronavirus-is-a-bioweapon/

有證有據 ,包括埋專利, 實實在在 呢個病毒一早已經係英國美國美軍聯手製造出嚟嘅,lisa姐請 post出嚟!

提到...

就像MH370的真相, 夠高度的都清楚明白, 中華民族的復興過程中, 有些事遲早要來, 今次就算是防火演習, 對方急狗跳牆時可以來個死亡率高的病毒也說不定, 有些證據再清楚也不可能放上台面, 因為一旦放上台面, 剩下的就祇有核按鈕的事了!

Raymond 提到...

呢個病毒設計出嚟唔係攞嚟殺人, 佢主要係好快地傳染全世界,因為如果個人死咗就唔可以長期傳染,最主要係傳染大量人口在全世界,然之後強制性逼所有人用佢嘅疫苗呢到控制人口.

提到...

中華傳統醫學要比心機, 唔係始終好難上位!

Lisa 提到...

呢D野不嬲都無真實証據, 不過中國哀而邊個最得益就可能是兇手.......

JJ先生 提到...

老實講, 中國一衰, 世界全部人都無好日子過呀! 尤其歐美, 對中國依靠度十分深, 連川普同中國打貿易戰, 都唔敢真係大打, 見好就收手了.

講真果句, 中國一唔好, 全球都唔會好, 包括我這些係歐美搵夠銀, 早早退休的人, 一切物價都會急升, 而且升左就有牌唔會回番, 直接影響我退休的安穩程度.

只是現在情況來講, 歐美唯一可以做的, 就係唔好俾D火頭, 燒到埋土去佢地自己果度, 咁就阿彌陀佛了.