2013年8月8日 星期四

福島核廠日洩300噸輻射水落海

蘋果日報

日本政府估計福島核電廠每日洩漏300噸含輻射的污水到海洋,東京電力公司似乎未能有效控制情況,首相安倍晉三決定政府要介入,昨日(周三)指示經濟產業省加強緊急處理污水問題,希望在12月前將洩漏減少至每日60噸。

輻射水持續入海,東京大學研究員首次在核電站附近海域取得海底土壤樣本化驗,發現放射物質銫137大量積聚在凹陷處,約有40處的銫比周圍高2至10倍。研究人員希望知道銫的分佈點有助當局了解輻射對海產的影響,及制訂清理方案。

安倍表示問題要緊急處理,不會靠東電,意味政府將直接插手。當局也可能要求撥款進行善後。處理輻射水問題預計需時超過40年,費用達110億美元(858億港元)。

路透社

4 則留言:

Gordon 提到...

我都係經常忍唔住口腹之慾,成日去食銫和鈾...

Lisa 提到...

回Gordon,

好多港人都喜歡去日本食日本野, 見唔到的野當是無.....
我好耐無買日本食品啦 !
同老公去一田, 日本野唔買, 台灣野唔買, 只係買本地餸 ! XD !

Lisa 提到...

老公都忍唔住, 有時有買壽司返來食, 但我唔食囉 !

CLS MAN 提到...

爆炸當日我地同啲做緊電廠嘅朋友傾到,一燒穿底就永無寧日,今日睇返,果然……

有時工程仔啲烏鴉口唔講得笑……