2018年7月29日 星期日

宋鴻兵講咗乜野 ?

宋鴻兵說, 美元和利息都會上升, 同Martin Amstrong說的一樣, 而股市和債價會下跌, 而李居明預測股市8月上升10月又跌過 !


利息上升和股市下跌又會使樓價下跌 !

 

Martin Amstrong 又說過, 一但資金流出債市就會流返去股市和金市, 到時股市會大升在2020年 !

 

係唔係咁走就要等睇戲啦, 但要小心呢兩年市場大震盪 !

5 則留言:

JJ先生 提到...

現在係講緊收表收水, 不過, 慶幸這個政策不會在未來2-3年內完成, 所以2020年還有水會由債市流向股市樓市, 只是, 債市唔妥時, 股市樓市升勢也不會太大太長囉. 可能只是十年裡的一覺陽春夢, 到時可能要來個終極跳船了, 哈哈哈.....

Lisa 提到...

可以去睇下 Martin Amstrong 的文章 :)

JJ先生 提到...

其實, 我意思指, 升勢又大又長, 是指2008到現在咁樣的升市, 但當然, 中間有短期的跌浪.

我想來緊十年裡, 就算走相反方向, 中間都會有大升浪.

傳統上, 債市係佔用市場最多資金呀, 股市相比債市的份額, 只是債市的小部份呀.

真不能想像, 有天, 大有錢佬們, 會把錢放在股市上, 多於放在債市上.

Lisa 提到...

債價一買完就跌, 係你都唔會買啦 :)

Lisa 提到...

Martin Amstrong 說, 到時資金無出路, 所以流去股市推高股價 ! 2020年至2024年 !