2018年12月31日 星期一

2018年年結

2018年資產分配:
物業 83% - 香港物業升咗又跌返, 但大陸物業就暗藏將來舊樓換新樓的價值, 而租金收入香港和大陸都加咗雞碎咁多 !
流動資金17% - 2018年年結增長12%, 沒計用去的生活費 !

 

流動資金中:
實金實銀38% - 量增價跌 (2018年國際金價跌1.8%, 國際銀價跌9%)
人民幣    43% - 增加來之租金和定期收息, 但匯率跌咗5.6%
股票          1% - 量無變價格跌(恒指2018年跌13.6%)
港元        18% - 等於持美元, 而增加來之租金收入

 

2018年尾樓價有少少回落, 但還是好貴, 要睇下2019年第一季有無機會買入一間自住樓 !

 

2018年歐羅跌4.7%、英鎊跌6%、加幣跌8%、澳元跌9.4%, 只有日元升2%, 所以在美元升浪中, 買外幣是賺唔到錢的 !

6 則留言:

Forest Capital 收息股收藏家 提到...

新年快樂! Lisa

Lisa 提到...

謝 Forest Capital, 我都祝你有個快樂新年 :)

MFKU 提到...

Lisa姐,樓價正在下跌,咁今期52折的啟德居屋與南昌站居屋仲值唔值得買呢?還是等過多2至3年後樓價跌定了才買更便宜的居屋呢?(本人與母親現正住在公屋,考慮什麼時機是否用綠表買居屋)

Lisa 提到...

李居明說, 來緊三年是水年, 沖土, 所以對地產不利, 而2019年樓價會跌, 所以自己衡量下 !
我就要買間樓俾仔女返來有地方住, 所以唔等得太耐 !

猛虎勇士 提到...

返來做乜?香港空氣差,會唔會唔慣

Lisa 提到...

外國唔一定永遠天下太平的 !
仔女已說, 佢地會年年返來渡假, 也在預備孫仔孫女大咗時返來長住 ! 孫仔孫女都好讚成返來住, 因為佢地好喜愛中港美食 :)