2018年8月31日 星期五

人大常委會通過《個人所得稅法修正案》 港人内地住滿183日需交稅

巴士的報

請注意,除薪金外,其他收入也要申報。

人大常委會通過《個人所得稅法修正案》,凡在內地居住滿183日境外人士,就需要申報全球收入,包括香港及澳門居民。與現時居住滿5年才需要為所有收入交稅做法不同,新措施明年1月1日起生效。

在内地的港人需要繳交的薪俸稅稅率將會由本港的2至17%,大幅增至內地的3至45%。個人所得稅還包含括收租、股票、樓宇買賣得益等。

NOW財經

【Now新聞台】內地通過上調個人所得稅起徵點。
備受關注的個人所得稅法修訂,今日獲全國人大常委會通過,起徵點由原來3500元人民幣,上調至5000元人民幣,最新的起徵點及稅率將於10月1日起實施。
透過改善個稅的部分稅率稅階,減稅料向中低收入人士傾斜,同時亦會增加可抵銷個稅的附加項目。
財政部表示,今次個稅起徵點提高後,一年相當於3200億元人民幣,對內地個人而言,收入增加後,可鼓勵他們用於消費,擴大消費需求拉動經濟增長。

7 則留言:

Master NLP 提到...

好奇問下,在香港嘅利息收入、租金收入、股票/樓宇買賣得益,不申報又點查到?在國內工作/退休嘅港人為數不少呀!
在國內工作嘅港人點都諗辦法搵個地址(如父母、親朋戚友)去證明自己主要以香港為居住地,咁咪又過骨?

Lisa 提到...

一個人唔好太貪心, 要國內居住証就要一年住183日, 也要報全球稅, 唔想俾稅就唔好攞居住証 :)
到時可能銀行同證券行會問你有無國內居住証, 有就要報稅局轉寄國內稅局 !
依家香港都有DATA轉換, 但只限於中國居民或外國人 !

Master NLP 提到...

以我嘅理解係無居住或不申居住證證都要納全球稅,只要住滿183日。

Lisa 提到...

一係唔好長住國內, 一係唔好在外面有收入和資產, 一係交稅 :)

Lisa 提到...

依家是全球合作所以無得避, 你住邊個稅區多過183日你就要交邊度稅 !
突然諗, 如果一個人住4個國家, 每個國家不多過183日, 要交邊度稅呢 ? 可能到時會睇你國藉 ?

Lisa 提到...

係講一年內來計 !

JJ先生 提到...

其實, 很多國家係有非居民身份, 即係唔住多過183日, 再加唔用佢地D福利, 就唔洗俾稅.